2013. március 3.

Kelj fel, és járj!

Készítette: István Bertalan


Áldott szép reggelt Atyám Fiai és Leányait!
Péter apostol így szolt a templom előtt kéregető koldushoz: Jézus nevében; Kelj fel és Járj!....Csel 3,6: Péter pedig monda: Ezüstöm és aranyam nincsen nékem; hanem a mim van, azt adom néked: a názáreti Jézus Krisztus nevében, kelj fel és járj!....Jézus is mondta többször az Evangéliumokban; "Kelj fel és járj"...néha elesünk és lecsúszunk a porba, az aggódás, a félelem, a kilátástalanság porába, és ott fetrengünk félelmeinkben aggódásainkban, és semmit nem látunk már a félelmeink porától, esszük nyeljük a "port", nem látunk nem hallunk, az elménkben óriássá nőt az aggódás a félelem és a kilátástalanság, és van egy nyomorúságos életünk, és a környezetünket is beporoljuk,olyanokat keresünk akik segítenek még nagyobb port verni, szidunk mindenkit, mindenki hibás a mi porban élő életünkért és ahelyett hogy kitisztítanánk füleinket a portól a világ zajától, sárrá gyúrjuk azt egyáltalán ne halljunk az igazságra, pedig Jézus ma is szól; KELJ FEL ÉS JÁRJ! Kelj fel és járj velem! kelj fel és kövess engem! Én megyek te előtted, én készítem a te utadat! Kelj fel és járj, csak mindig velem járj, mert ha hétszer elesel én akkor is felemellek téged, Kelj fel és jár velem én kitapostam már a te életed útját! Add nekem a te gondjaidat, mert nekem gondom van rád! Kelj fel és járj és bízz bennem, én nem maradok el tőled soha, én veled vagyok a világ végezetéig, mert szeretlek!
Köszönjük Jézus, hogy veled megállhatunk e világban! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.