2013. március 25.

BÁTORSÁG ÉS ERŐ


22 Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma: 23 minden reggel megújul. Nagy a te hűséged! 24 Az ÚR az én osztályrészem - mondom magamban -, ezért benne bízom. 25 Jó az ÚR a benne reménykedőkhöz, a hozzá folyamodókhoz. 26 Jó csendben várni az ÚR szabadítására. 27 Jó, ha a férfi már ifjúkorában igát hordoz. 28 Üljön hát magányosan és maradjon néma, amikor ráteszik. 29 Hajtsa porba fejét, talán van reménysége.
30 Tartsa oda arcát, ha ütik, tűrje el, ha gyalázzák. 31 Mert nem vet el örökre az Úr. 32 Még ha megszomorít is, irgalmaz, mert nagyon szeret. 33 Mert nem szíve szerint alázza és szomorítja meg az embereket” JSir 3,22-33.

                         BÁTORSÁG ÉS ERŐ

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma: minden reggel megújul. Nagy a te hűséged! (JSir 3,22-23)

Erős volt a nap heve, amikor a keresett helyre értem. Nagyon meredek utcán baktattam fel. De megvolt a küldetésem, hogy ruhát és cipőt vigyek néhány szegény családnak. Fiam munkajogászként segítette őket.

Ahogy fölfelé sétáltam, visszaemlékeztem a napra, amikor fiam
született. Nagyon nehéz szülés volt. Az orvos azt mondta: "A gyermek
halott. Remélem, meg tudom menteni az anyát." Édesanyám velem volt.
Egyszer csak észrevette, hogy a gyermekem lélegzik. "Doktor úr," -
kiáltott föl meglepetésében - "a gyermek él!"
Sok év telt el azóta. De ahogy a napon ballagtam, hogy elvigyem azokat
az ajándékokat, Istenre gondoltam, és újra hálát adtam fiam életéért.
Isten erőt ad, amikor törékenynek érezzük magunkat, és velünk van nehéz
perceinkben. Sokféle módon láthatjuk, hogy Isten kegyelméből élünk
valamennyien.

Imádság: Köszönjük, drága Urunk, hogy bátorságot és erőt adsz. Légy
velünk minden nap, és hívj el minket olyan feladatokra, amelyek örömet
hoznak népednek. Ámen.

Flora Fagundes Ruas (Rio Grande do Sul, Brazília)

http://csendespercek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.