2013. március 1.

A TROMBITA, BILL BURNS:


Én népem, fogjátok meg a Szellem kardját, amit nektek adtam, és használjátok az ellenség minden munkájával szemben! Jöjjetek arra a helyre, ahol a hitetek lángra lobban az Én igém által; ahol tudjátok, hogy az Én hatalmam munkálkodik bennetek és általatok.

Az élő Isten Szelleme lakik bennetek, mert valóban az Én templomom vagytok, mondja az Úr. Jöjjetek ma erre a helyre hit által, és hagyjátok, hogy az Én hadi fegyvereim működjenek a ti érdeketekben.

Jöjjetek és fiatalodjatok meg, újuljatok meg, és szabaduljatok meg attól a köteléktől, amit az ellenség tett rátok. A szabadság elérhető a számotokra, mert Én mondtam, és az Én szavaim nem térnek vissza üresen, és nem térnek vissza hiábavalóan.

Legyetek szabadok, és ne hagyjátok, hogy a jövendölés szelleme varázslás alá vonja a szellemi életeteket.

http://gyurinaploja.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.