2013. január 28.

MELLETTED


14 Testvéreim, mit használ, ha valaki azt mondja, hogy van hite, de cselekedetei nincsenek? Vajon üdvözítheti-e őt egyedül a hit? 15 Ha egy férfi- vagy nőtestvérünknek nincs ruhája, és nincs meg a mindennapi kenyere, 16 valaki pedig ezt mondja nekik közületek: Menjetek el
békességgel, melegedjetek meg, és lakjatok jól, de nem adjátok meg nekik, amire a testnek szüksége van, mit használ az? 17 Ugyanígy a hit is, ha cselekedetei nincsenek, halott önmagában. 18 Viszont mondhatja valaki azt is: Neked hited van, nekem meg cselekedeteim vannak. Mutasd meg nekem a hitedet cselekedetek nélkül, én is meg fogom neked mutatni
cselekedeteim alapján a hitemet. Jak 2,14-18.

                            MELLETTED

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

"Rachel, anyukám rákos!" - hebegtem középiskolai természettudomány órán a labor asztal felé hajolva. Az arcomon végigpatakzó könnyzápor annyira fojtogatott, hogy képtelen voltam megszólalni. Megfogadtam magamban, hogy nem fogok sírni. Éreztem, hogy a testem lassan felenged, miközben Rachel magához ölelt. Egy szót sem szólt - elég volt az ölelése. Ezekben
a nehéz időkben sokan mondták családunknak, hogy legyen hitünk. A Bibliából idéztek, de azzal mégsem vigasztaltak annyira, amennyire gondolták.

Rachel minden nap elmondta, hogy imádkozik a családunkért. Megváltoztatta a napirendjét, hogy lefoglaljon engem, elvigyen ifjúsági körre, sétálni, és még síelni is egyik hétvégén. Anyukám betegsége alatt Rachel közelléte többet jelentett bármelyik igeversnél. Azzal, hogy
életem részévé és hűséges barátommá vált, továbbra is Isten szeretetét tükrözi vissza számomra.

Imádság: Drága Atyánk, köszönjük a barátokat, akiknek szerető jelenléte és gondoskodó érintése békességet jelent a nyugtalan szíveknek. Add, hogy mi is hű barátai tudjunk lenni azoknak, akiknek bánatuk van. Ámen.

"Mindig szeret a barát." (Péld 17,17)

Khrista Beckmann (Ohio, USA)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.