Készítette: Teológia Mennyei Maflás
A Sátán Felkeltette az ember szükségét egy olyan termék iránt, amely halálba vitte.
Ahogy a Sátán tanítással vette el az emberek értelmét, úgy tanítással kell visszaadni nekik azt. A kígyó ravaszabb volt minden mezei vadnál.” Szíved felfuvalkodott szépséged miatt; megrontottad bölcsességedet fényességedben; a földre vetettelek…(Ezékiel 28,17)” Mondta neki Isten.
Marketing nyelven a szükséglet: valamilyen alapvető elégedettség hiánya (fiziológiai, szellemi, stb.)
A betöltetlen vágyakon keresztül tud munkálkodni a Sátán. Az ember bölcsebb akart lenni. Tudni akarta, hogy milyen a rossz. Istenhez hasonlatos akart lenni.
Az igény, az amikor egy konkrét termékkel akarjuk szükségleteinket betölteni. Jelen pillanatban itt a jó és rossz tudásának gyümölcséről beszélhetünk.
A Sátán marketing stratégiáját tekintve piac követő. Isten a piac vezető...az Ő ötleteit utánozza pl.: kereszt-fordított kereszt.
MARKETING kiterjesztett értelemben: minden értékkel rendelkező jószág (termék, szolgáltatás, eszme, ötlet, stb.) cseréje. Az üzleti szférán túl kiterjed a nem nyereségorientált területekre is, mint pl. az oktatás, egyházak, stb.
Sátán felkeltette Éva szükségét, saját nyeresége érdekében. Fellépett az elégedettség hiánya, ami korábban nem volt. Egy magasabb szintű ember lehetne...gondolta. Igénye a jó és rossz tudás fájának gyümölcse. „kedves a szemnek, és kívánatos az a fa a bölcsességért: szakaszta azért annak gyümölcséből, és evék, és ada vele levő férjének is…” Így bukott el az első ember.
A mai korszellem el akarja hitetni az emberrel, hogy fogyasztó. Értéktelen bizonyos tárgyak birtoklása nélkül. A televízió segítség a tömeg manipulációban. Családok értékes idejét képes elvenni egymástól, hosszú távon generációkat képes elrontani. A TV neveli gyermekeinket.Voltak idők nem is olyan régen…mikor az egyház része volt az oktatásnak. Kivették a hatalmak az egyházat az iskolákból, megmaradt az erkölcs…ami generációkon át felhígult. Ez van ma. Olcsó szlogenek tanítják az embert.
A wikipédia szerint:
„ A szlogen jelentése magyarul: jelmondtat. A reklám-szakirodalom szerint: A szlogen szó a kelta nyelvből eredeztethető, jelentése: pusztába kiáltott szó.
Szlogeneket, jelszavakat használnak különböző érdek csoportok arra, hogy hosszú magyarázkodások helyett, egy-egy találó mondattal mintegy azonnali hatást érjenek el, egy pillanat alatt meggyőzővé váljanak, az emberek lehetőleg kívánságaik szerint cselekedjenek, kövessék őket, higgyenek nekik, vásároljanak, álljanak melléjük.A szlogen formailag hasonlíthat a közmondásokra, a kinyilatkoztatásokra, a cáfolhatatlannak tűnő bölcsességekre.”
A Sátán tanítással veszi el az emberek értelmét, tanítással vissza lehet adni nekik. Olcsó féligazságokkal csap be, az eredetit hamisítja.Gondolkodás nélküli elfogadásra akar rávenni. A csatatér az elme, a döntéseidet akarja.
Lássunk néhány jól ismert szlogent:
-Mert megérdemlem (Isten kegyelme ingyenes ajándék, ha dolgoznunk kellene érte, már munkabér)
- Dönts okosan! Egyszer élsz. (Válaszd Jézust, döntéseiden keresztül alakul az életed)
- A legtöbb mi adható (János 15,13)
- Az öröm forrása (Jer 2,13 repedezett kutakból elfolyik az öröm)
- Alap, amelyre építhet (Luk 6,48 kősziklára épített fundamentum)
-Bízz a szomjadban (Zsoltárok 37,5, mert hát a szomjad nem tud megszabadítani)
A példa illusztrálja, hogy a gondolatok és eszmék milyen könnyen eltérnek az igazságtól. Zsoltárok 34,2Az Úr igéje igaz. Így jó tanácsként, kérlek ne fogadjatok el mindent gondolkodás nélkül, mert hát a döntéseinken keresztül alakul az életünk. 2Kor 3:17 Az Úr pedig a Lélek; és ahol az Úrnak Lelke, ott a szabadság.
Isten áldjon Titeket
Ahogy a Sátán tanítással vette el az emberek értelmét, úgy tanítással kell visszaadni nekik azt. A kígyó ravaszabb volt minden mezei vadnál.” Szíved felfuvalkodott szépséged miatt; megrontottad bölcsességedet fényességedben; a földre vetettelek…(Ezékiel 28,17)” Mondta neki Isten.
Marketing nyelven a szükséglet: valamilyen alapvető elégedettség hiánya (fiziológiai, szellemi, stb.)
A betöltetlen vágyakon keresztül tud munkálkodni a Sátán. Az ember bölcsebb akart lenni. Tudni akarta, hogy milyen a rossz. Istenhez hasonlatos akart lenni.
Az igény, az amikor egy konkrét termékkel akarjuk szükségleteinket betölteni. Jelen pillanatban itt a jó és rossz tudásának gyümölcséről beszélhetünk.
A Sátán marketing stratégiáját tekintve piac követő. Isten a piac vezető...az Ő ötleteit utánozza pl.: kereszt-fordított kereszt.
MARKETING kiterjesztett értelemben: minden értékkel rendelkező jószág (termék, szolgáltatás, eszme, ötlet, stb.) cseréje. Az üzleti szférán túl kiterjed a nem nyereségorientált területekre is, mint pl. az oktatás, egyházak, stb.
Sátán felkeltette Éva szükségét, saját nyeresége érdekében. Fellépett az elégedettség hiánya, ami korábban nem volt. Egy magasabb szintű ember lehetne...gondolta. Igénye a jó és rossz tudás fájának gyümölcse. „kedves a szemnek, és kívánatos az a fa a bölcsességért: szakaszta azért annak gyümölcséből, és evék, és ada vele levő férjének is…” Így bukott el az első ember.
A mai korszellem el akarja hitetni az emberrel, hogy fogyasztó. Értéktelen bizonyos tárgyak birtoklása nélkül. A televízió segítség a tömeg manipulációban. Családok értékes idejét képes elvenni egymástól, hosszú távon generációkat képes elrontani. A TV neveli gyermekeinket.Voltak idők nem is olyan régen…mikor az egyház része volt az oktatásnak. Kivették a hatalmak az egyházat az iskolákból, megmaradt az erkölcs…ami generációkon át felhígult. Ez van ma. Olcsó szlogenek tanítják az embert.
A wikipédia szerint:
„ A szlogen jelentése magyarul: jelmondtat. A reklám-szakirodalom szerint: A szlogen szó a kelta nyelvből eredeztethető, jelentése: pusztába kiáltott szó.
Szlogeneket, jelszavakat használnak különböző érdek csoportok arra, hogy hosszú magyarázkodások helyett, egy-egy találó mondattal mintegy azonnali hatást érjenek el, egy pillanat alatt meggyőzővé váljanak, az emberek lehetőleg kívánságaik szerint cselekedjenek, kövessék őket, higgyenek nekik, vásároljanak, álljanak melléjük.A szlogen formailag hasonlíthat a közmondásokra, a kinyilatkoztatásokra, a cáfolhatatlannak tűnő bölcsességekre.”
A Sátán tanítással veszi el az emberek értelmét, tanítással vissza lehet adni nekik. Olcsó féligazságokkal csap be, az eredetit hamisítja.Gondolkodás nélküli elfogadásra akar rávenni. A csatatér az elme, a döntéseidet akarja.
Lássunk néhány jól ismert szlogent:
-Mert megérdemlem (Isten kegyelme ingyenes ajándék, ha dolgoznunk kellene érte, már munkabér)
- Dönts okosan! Egyszer élsz. (Válaszd Jézust, döntéseiden keresztül alakul az életed)
- A legtöbb mi adható (János 15,13)
- Az öröm forrása (Jer 2,13 repedezett kutakból elfolyik az öröm)
- Alap, amelyre építhet (Luk 6,48 kősziklára épített fundamentum)
-Bízz a szomjadban (Zsoltárok 37,5, mert hát a szomjad nem tud megszabadítani)
A példa illusztrálja, hogy a gondolatok és eszmék milyen könnyen eltérnek az igazságtól. Zsoltárok 34,2Az Úr igéje igaz. Így jó tanácsként, kérlek ne fogadjatok el mindent gondolkodás nélkül, mert hát a döntéseinken keresztül alakul az életünk. 2Kor 3:17 Az Úr pedig a Lélek; és ahol az Úrnak Lelke, ott a szabadság.
Isten áldjon Titeket
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.