2013. augusztus 7.

VIZSGÁLD MEG A VEZETÉSEDET

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház


Tudván először azt,hogy az írásban egy prófétai szó sem támad saját magyarázatból.Mert sohasem ember akaratából származott a prófétai szó.
Hanem a Szent szellemtől indíttatva szólottak az Istennek szent emberei.
-2Péter 1,20.21.

Az ige és a szellem megegyezik.Honnan tudhatod,hogy valami Isten szellemétől van?Ha nincs összhangban az igével,akkor nem a szellemtől van.
Mondták már nekem emberek,hogy Isten vezeti őket valaminek a megértésére,de amikor meghallottam,hogy mi az,azt mondtam:,,Nem,ez nem Isten szelleme."
Igen szélsőséges a következő eset,de igaz.Egy férfi azt mondta nekem,hogy szerinte Isten szelleme vezeti őt és egy asszonyt arra,hogy hagyják el a házastársaikat és házasodjanak össze.
Nem!Ez nincs összhangban az Igével!
A szent szellem nem szakít szét otthonokat.A Szellem és az Ige megegyeznek!A Biblia Isten Szellemének ihletésére született.
Vizsgáld meg a vezetésedet az Ige világosságában.

Megvallás:Isten Szelleme vezet engem.Megvizsgálom a vezetésemet az Ő Igéjének világosságában,mert az Ige és a Szellem megegyezik.
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.