2013. augusztus 31.

ÉJJEL ÉS NAPPAL

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház


Hanem az Úr törvényében van gyönyörűsége, és az Ő törvényéről gondolkodik éjjel és nappal. És olyan lesz, mint a folyóvizek mellé ültetett fa, amely idejekorán megadja gyümölcsét, és levele nem hervad el; és minden munkájában jószerencsés lészen.
- Zsoltárok 1,2. 3.

Ha valaha is valami nagyot akarsz tenni az életben — ha valaha is el akarsz valamit érni az életben — szánj időt arra, hogy elmélkedj Isten Igéjén. Kezdd el legalább napi tíz vagy tizenöt perccel, aztán növeld ezt az időt.
Sok éven át napi két összejövetelt tartottam mialatt az utolsó szolgálatban voltam. Helyközi szolgálatom korábbi éveiben pedig reggelente tanítottam, egész délután hangosan imádkoztam, este pedig prédikáltam és szolgáltam. Mivel naponta csak egyszer étkeztem, mialatt tartottam az összejöveteleimet, legyengültem, kimerítettem minden fizikai energiámat. Ezután az Úr szólt hozzám. Azt mondta: „Ne töltsd minden idődet imádkozással, mert így kifárasztod magadat az esti összejövetelre. Pihenj le és elmélkedj.” Amikor elkezdtem ezt tenni, szellemi növekedésem hatalmasabb lett, mint valaha is azelőtt.
Nos, Isten azt ígérte: „…mert akkor leszel jószerencsés a te útjaidon és akkor boldogulsz” (Józsué 1,8). Én jószerencsés és sikeres akartam lenni a szolgálatban. De ez működik, mindegy, hogy a szolgálatban vagy, tehéntenyésztéssel, vagy akár autókereskedelemmel foglalkozol.

Megvallás: Én mindennap időt szánok arra, hogy elmélkedjem Isten Igéjén
/Kenneth Hagin Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.