2013. augusztus 2.

ŐRIZD MEG

Krisztus Szeretete Egyház

Hazug beszédűek képmutatása által, kik meg vannak bélyegezve a saját lelkiismeretükben.
- 1Timótheus 4,2.

Őrködj a lelkiismereted érzékenységén — ne kövess el rajta erőszakot — mert a lelkiismereted, a szellemed hangja az, ami továbbítja az elmédnek, amit Isten Szelleme mond, mélyen a bensődben. Ha nem őrzöd meg a lelkiismereted érzékenységét, a szellemi dolgok nem lesznek világosak a számodra. A harmincas évek alatt egy vidéki gyülekezetet pásztoroltam és a vasárnap éjszakát általában egy kedves, idős úriember házában töltöttem, aki úgy a kilencven felé tartott. Mi nem keltünk olyan korán, mint a család többi tagja a farmon, így együtt szoktunk reggelizni nyolc óra tájt.
Feltette régimódi kávéskannáját a fatüzelésű kályhára, ott fortyogott benne a kávé. Láttam, amint kiönti azt a forró kávét egy bögrébe, szájához emeli, és azonmód megissza az egészet egy hajtásra. Amikor ezt először láttam, úgy éreztem, mintha az én egész bensőm szétégne! Hogy tudta megtenni? Én biztos nem lettem volna képes rá. Az én szám és a torkom olyan érzékeny, hogy egy kiskanálnyi forró kávé megégette volna. Eleinte bizonyára ő sem tudta meginni. Az évek hosszú során azonban a forró kávé érzéketlenné tette az ajkait, a száját és a torkát, végül könnyen meg tudott inni egy egész csésze tűzforró kávét egy hajtásra. Szellemileg is így történik ez. Óvd meg a lelkiismeretedet a megkeményedéstől. Állj meg abban a pillanatban, hogy elrontasz valamit, és a lelkiismereted vádol. Mondd azt: „Uram, bocsáss meg nekem, ezt elrontottam.” Vagy ha szükséges, mondd annak, akinek rosszat tettél: „Rosszat tettem neked. Kérlek, bocsáss meg!”

Megvallás: Én őrködöm a lelkiismeretem érzékenységén.
/Kenneth Hagin Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.