2013. augusztus 16.

Ige: Pál apostol vallástétele a szeretett miatti nyugtalanságról

 „Titus, a közös hit szerint való igaz [vagyis hamisság nélküli] fiam…  (Tit. 1,3)

Aki miatt: „Mikor pedig Troásba (átfúrás) mentem [érkeztem] a Krisztus evangéliuma ügyében [hogy Krisztus örömüzenetét hirdessem]. És kapu nyittatott nékem az Úrban nem volt szellememnek nyugodalma [semmi nyugtot nem hagyott a szellemem; a szellemem nem „oldódott fel”, nem „engedett ki”,  „feszült maradt”], mivelhogy nem találtam [ott] Tituszt, (jelentése: tisztelt) az én atyámfiát [testvéremet]** (2 Kor. 2,12)

**Az apostol megvallása: „De az Isten, a megalázottak vigasztalója, minket is megvigasztalt Titus megjöttével. Sőt nem megjöttével csupán, hanem azzal a vigasztalással is, amellyel ti vigasztaltátok meg, hírül hozván nékünk a ti kívánkozástokat, a ti kesergésteket, a ti hozzám való ragaszkodástokat; úgyhogy én mégjobban örvendeztem” (2 Kor. 7,6-7)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.