2013. augusztus 8.

HITBEN,NEM LÁTÁSBAN

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

HITBEN,NEM LÁTÁSBAN /2Korinthus 5,7./

Smith Wigglesworth mondott valamit,ami áldásos volt számomra,amikor először olvastam,valamikor a harmincas évek végén,mert annyira megegyezett a saját tapasztalatommal.
Azt mondta:Én nem a szerint járok,amit érzek.Én nem a szerint járok,amit látok.Én csakis a szerint járok,amit hiszek.
És még azt mondta:Nem érthetem meg Istent érzések által.
Nem érthetem meg az Úr Jézus Krisztust érzések által.Az által értem meg Istent,amit az ige mond Őróla.
Azáltal értem meg az Úr Jézus Krisztust,amit az ige mond Őróla.Ő mindaz,aminek Őt az Ige mondja.
Nem leszel képes megérteni önmagadat sem az érzéseiden keresztül.Ehelyett,mint újjászületett,Szellemmel betöltekezett hívő azáltal érted meg önmagadat,amit Isten Igéje mond rólad.
És amikor olvasod,hogy az Ige mit mond rólad,mindegy,hogy érzed-e vagy sem,mondd azt:"Igen ez én vagyok.Ez az enyém.Az Ige azt mondja,hogy ez engem illet.
Én meg tudok tenni mindent,amiről az Ige azt mondja,hogy meg tudom tenni.
Én az vagyok,aminek az Ige mond engem.Ahogy ezt megteszed,elkezdesz fejlődni szellemileg.

Megvallás:Én hitben járok,nem látásban.(Most pedig tedd meg Wigglesworth megvallását.)
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/
 —

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.