2013. augusztus 6.

GERJESZD FEL

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

Minekokáért emlékeztetlek téged, hogy gerjeszd fel az Isten kegyelmi ajándékát, amely benned van ...
- 2TIMÓTHEUS 1, 6.

Egyszer egy Asszony kikeltett minket az ágyból éjjel Két órakor és sírva mondta: "Bárcsak Megint olyan kapcsolatba tudnék kerülni Istennel, amilyenben régen voltam vele." Azt hittem, hogy valami szörnyű bűnt követett el, ezért azt mondtam: "Térdeljen le ide és mondjon el mindent AZ Úrnak. Ő meg fog bocsátani magának. "azt mondta:" én megvizsgáltam a szívemet és amennyire tudom, Semmi rosszat nem követtem el." Akkor miért gondolja azt, hogy vissza Kell térnie Istenhez? " Hát - mondta -, valahogy nem érzem azt, Amit régebben.Láthatóan bosszús lettem. azt mondtam neki, hogy ha én az érzéseimet követném, akkor most neki kellene imádkoznia értem! De azért megmutattam neki, hogy mit kell tennie. azt mondtam neki, hogy figyeljen és hallgassa meg, Amit imádkozom. Akkor azt mondtam: "drága uram, úgy örülök, hogy én Isten gyermeke vagyok. Úgy örülök, hogy újjászülettem. Semmit sem érzek, de ehhez Semmi köze az érzéseimnek. A Belső emberem egy új ember. Meg akarom köszönni Neked, hogy be vagyok töltekezve a Szent Szellemmel. AZ Atya Isten, a Fiú Isten, a Szent Szellem és Isten bennem lakik. Meg akarom köszönni ezt neked. "Semmit sem éreztem akkor, de azért vallottam meg ezeket, Mert az Ige ezt mondja. Amikor megtettem, belül a bensőmben, valami feltört és felbuzgott. "Hogy megváltozott az arckifejezése! AZ ön arca ragyog! "- Mondta az asszony.
"igen - mondtam -, de ez folyton bennem is volt. Egyszerűen felgerjesztettem azt, ami bennem is volt. "

Megvallás: Én felgerjesztem azt, ami bennem van."
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.