2013. augusztus 4.

AMI URALKODIK

Krisztus Szeretete Egyház


…Szellem szerint járjatok, és a testnek kívánságát véghez ne vigyétek.
- Galata 5,16.


Én már keresztény életem elején megtanultam átengedni az uralmat a szellememnek, a belső emberemnek a külső emberem felett. Így még tinédzser koromban — amikor magányos voltam, és nem voltam közösségben olyan kortársaimmal, akik úgy hittek, mint én — sem voltak olyan problémáim, mint másoknak. Arról nem tudtam, hogy a vasárnapi iskolában rajtam kívül még valakinek lett volna üdvössége. Káromkodtak, ittak, világi helyekre jártak táncolni, és egymás között váltogatták szexuális partnereiket. Azt kérdezgették tőlem: „Te miért nem vagy benne semmiben?” Először is, a lelkiismeretem nem engedte meg, hogy ilyeneket tegyek. Egyébként azt szoktam válaszolni nekik: „Én egy új teremtés vagyok.” Erre azt kérdezték: „Mi az, hogy új teremtés?” (Ezzel azt bizonyították, hogy ők nem azok!) Nincs szükséged arra, hogy prédikálják neked, hogy mit tehetsz meg és mit nem. Egyszerűen csak engedd meg a szellemednek, hogy uralkodjon feletted. Isten meg fog világosítani a szellemeden keresztül. Engedd meg, hogy az új, belső ember uralkodjon feletted. Ne engedd meg a testednek, hogy uraljon. A tested továbbra is ugyanazokat a dolgokat akarja majd tenni, amiket addig tett, mert a tested még nem született újjá. Helyette a szellemed szerint járj.

Megvallás: Én a szellemem szerint járok. Én megengedem a szellememnek, hogy uralkodjon felettem, megengedem az új, belső embernek, hogy uralkodjon felettem. Így nem a test kívánságát viszem véghez. Nem a testem irányít, a szellemem irányít engem.
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.