2013. január 14.

Milyen Isten?


Készítette: Győzedelmes Gyülekezet

Szóval, milyen Isten? Megbízhatok Benne, hogy gondot visel rólam?

Az időjárás változik, de Isten nem! A divat változik. Még a változás is változik.

De a Biblia azt mondja, hogy Istenben „nincs változás, sem fénynek és árnyéknak váltakozása” (Jakab 1:17). Ő „tegnap, ma és mindörökké ugyanaz” (Zsidók 13:8). „Én az Úr nem változtam meg” (Malakiás 3:6).

Megbízhatunk hát Istenben? Vajon elég erős? Azt hiszem, bátran kimondhatjuk, hogy neked és nekem vannak korlátaink. Valaki rám tüsszent és máris elkaptam a nátháját, ami egy hétre kivon engem a forgalomból. Senki sem tudja megfertőzni, vagy beszennyezni Istent. A bűn nem fertőzi meg Őt.

Minket korlátoz az agyi kapacitásunk, az idő, a kapcsolatok tömkelege és a feladataink – végtére is, egyszerre csak egy focimeccsen lehet az ember. A türelemről ne is beszéljünk! Isten viszont nincs korlátozva sem időben, sem erőben, sem tudásban, sem szeretetben.

„Megszabja a csillagok számát, nevet ad mindegyiknek.
Nagy a mi Urunk és igen erős, bölcsessége határtalan.”
(Zsoltárok 147:4-5)

Szóval, Isten képes gondoskodni rólad? Rád hagyom a választ…

Max Lucado

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.