2013. január 3.

Guti Tünde: Isten műhelyében


A vasárnap délutáni istentisztelet előtt, amikor imádkoztam az áldásért, különös átélésben volt részem. Igazából tényleg csak egy "benyomás" volt, nem látás, nem kijelentés, csak mintha lélekben egy más dimenzióba kerültem volna. Néhány perc leforgása alatt komoly gondolatot adott az Úr, ami rám nézve intés volt. Az imaházban, a prédikáció előtti dicsőítés alatt újra betöltött a korábbi megtapasztalás élménye. Ezért írtam le az akkor kapott gondolatokat, mert fontosnak tartottam magamra nézve, és talán mások is épülhetnek általa.

                                          Isten műhelyében

   Elfogadtam a meghívást!  Hogyne fogadtam volna el, mikor vágyva vágytam bepillantani Isten csodálatos terveibe, munkájába!  S ahogy ott álltam, kicsit félszegen a kapu előtt, legbelül megremegtem. Amikor be akartam lépni, hirtelen feleslegesnek éreztem azt a sok holmit, amit magammal cipeltem. KINT érték volt, BENT kacatnak tűnt. Mindent letettem  a 
kapun KÍVÜL.

   A bejáratnál ajtó helyett egy nagy tükörrel találtam szembe magam. Belenéztem, és felnagyítva láttam benne minden rossz érzésemet, gondolataimat, elfojtott indulatokat. A megsemmisülés érzése járt át...

    A leleplezés küszöbén áthaladva úgy éreztem, hogy a tükörben látottak hatására elsüllyedek a lágy anyagon átlépegetve, ami ráadásul elég széles volt ahhoz, hogy a megrázó élményt kellően feldolgozhassam.

    Ekkor elém tárult a MŰHELY, és az Atya szerető mosollyal, szélesre tárt
karral  fogadott. Porszemnek éreztem magam, a senkinél is senkibbnek, de mégis szinte menekülve vetődtem irgalmas ölelésébe.

   - Örülök, hogy nem fordultál vissza az ajtóból! - mondta szelíden, és körbe vezetett, mindent megmutatva és elmagyarázva. Oly mérhetetlen bölcsesség vett körül, olyan egyszerű volt minden, hogy nem is értettem, miért problémáztam annyit KINT, a nyers, puszta életben.

  - Gyere, megmutatom testvéreidet! - kérte Atyám olyan hangon, ami miatt az az érzés kerített hatalmába, hogy valami rendkívülit láthatok. S valóban. Ami elém tárult, az szinte leírhatatlan!  Ott voltak testvéreim, akiket én szeretetlennek, keménynek ismertem, s itt mindannyian tökéletesek voltak.   Alig hittem a szememnek!

Hogy lehettem eddig ennyire vak?!  Én nem ilyennek láttam, tapasztaltam őket KINT!
De a mennyei Atya műhelyében mindent másképp érzékeltem. Ő látta csodálkozásomat, s várt egy kicsit.  Én csak álltam, és jóságos szemeibe nézve egyszerre szégyelltem is magam, de határtalanul boldog is voltam.

   - Gyermekem! - szólított meg kegyelme szeretetteljes hangján - Hidd el, akiket én átformálok, mind ilyen lesz, Fiam Jézus Krisztus képére mintázva!
   - Én is? - kérdeztem félénken.
  - Igen, te is! - válaszolta, majd vállamra tette a kezét és visszakísért a bejárathoz. Már
nyoma  sem  volt  a  süppedős küszöbnek,  s  a nagy tükörben  egy jó tartású,  bizalmat sugárzó, erős harcost láttam. Tudtam, hogy én vagyok.

   - Menj, gyermekem! - küldött el Atyám -, s amit itt láttál, tapasztaltál, soha ne felejtsd el! Testvéreidben lásd mindig Krisztust! Ő az, aki egységet munkál, Ő az, aki egy újfajta szeretetet épít fel egyházában. Ne higgyetek a Vádlónak!

"Aki Krisztusban van, új teremtés az. A régiek elmúltak, íme, újjá lett minden."
                                                                              http://www.gutitunde.eoldal.hu/cikkek/ateleseim/isten-muhelyeben.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.