2013. január 9.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Készítette: Lisa Szanyel
Szeretteim, utasítsátok vissza és ne hagyjátok, hogy a nehézségek nagyobb befolyással legyenek rátok, mint a győzelem tudata. Nem adhatjátok meg magatokat az önsajnálatnak, sem annak, hogy áldozatnak érezzétek magatokat. Keljetek fel abban az erősségben, amit Én megadtam ahhoz, hogy győzzetek. Fel fogjátok ismerni, hogy ez egy természetfeletti munka, és hogy Én vagyok a ti Istenetek, a ti Szabadítótok és a ti Gyógyítótok, mondja az Úr. Legyetek erősek, miközben rászánjátok magatokat az áttörésre! 
Zsoltárok 70:5 Én pedig szegény és nyomorult vagyok: siess hozzám, oh Isten; segítségem és Szabadítóm vagy Te Uram: ne késsél!

Amen!

Faith Tabernacle, ft111.com

(Gyuri Naploja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.