2013. május 6.

Találkozások Jézussal??? Csalóka mennybenjárás, vigyázat!


Készítette: Lisa Szanyel

Találkozások Jézussal??? Csalóka mennyben járás, vigyázat!

A következő cikkem sokak számára nem lesz kellemes. De teljes békességgel írom le minden szavát, megnyugodva Isten beszédének oltalmában, megerősödve az Úrtól vett bizonyság által.

Pásztorom ajánlatára megnéztem egy videót egy bizonyságtételről, nevezetes Eudoxia és Tamás bizonyságtételéről, aki (Eudoxia) mennybenjárásának és pokoli látogatásának élményeiről számol be. Viszont arra intek mindenkit, hogy nagyon hideg fejjel és érzelmek nélkül próbálja végignézni Isten Igéjének fényében. El fogom mondani, hogy miért a továbbiakban.

De először engedtessék meg, hogy egy Igével kezdjek.
Máté 24:3-5
"Mikor pedig az olajfák hegyén ül vala,
hozzá menének a tanítványok magukban mondván:
Mondd meg nékünk, mikor lesznek meg ezek?
és micsoda jele lesz a te eljövetelednek, és a világ végének?
És Jézus felelvén, monda nékik:
Meglássátok, hogy valaki el ne hitessen titeket,
Mert sokan jőnek majd az én nevemben, a kik ezt mondják:
Én vagyok a Krisztus; és sokakat elhitetnek."

Hatodik éve, hogy keresztényként élem az életem, átadtam az életemet Krisztusnak, életem részévé vált Isten, Atyámmá lett, megtapasztaltam az Ő végtelen nagy szeretetét, törődését, gondviselését, kegyelmét. Az életem megváltozott Isten Igéjének köszönhetően. Isten adott mellém pásztort, akin keresztül sokat tanított, adta az Ő beszédét, amelyet megszerettetett velem mindennél jobban és függővé tett attól.

Azt el kell mondjam magamról, hogy nagyon érzékeny szellemű ember vagyok. Nagyon sokszor csalódtam életemben, mert az érzelmeim vezették az életemet. Ugyanakkor Isten dolgaira is úgy gondolom érzékenyebben reagáltam, mint más emberek, ezért tudott sok mindent elvégezni bennem az Ige. Tehát érzelmek, de az Ige által.

Érzelmileg befolyásolható ember voltam és ez sokszor csalódást okozott nekem. Isten megmutatta, hogy nem jó, ha az érzelmek vezetik az ember életét, mert abból nem lesz jó dolog. Fontos, hogy az ember tudjon uralkodni az érzelmein és ezt legjobban Istennel tudja megtenni, az Ő beszéde által.


Mondta a pásztorom, hogy nézzem meg ezt a videót, mert egy mennybenjárás és pokoli látogatásról számol be, hogy kíváncsi a véleményemre. Ő elég szkeptikus volt, úgy hogy én is előítélettel ültem le megnézni. De már az első percek után elillant az előítélet és magával ragadták érzelmeimet ennek az ötgyerekes anyukának a beszédei.


Mivel élénk a fantáziám, el is képzeltem azokat a dolgokat, amikről beszámolt, mert hát ki nem szeretné látni az Úr Jézust, ki nem szeretné csodálni őt teljes valóságában, aki szereti őt és vágyik rá. Feleségem szavai térítettek először magamhoz, amikor azt mondta, hogy ez nem az Úrtól van. Mondtam, azért csak várjunk egy kicsit ezzel a kijelentéssel. És néztem tovább.


Mindenki, aki megnézi azt fogja mondani, amit én is mondtam: sok jó dolgot mondott Eudoxia. Sok igazságot - mondtam én a pásztoromnak. Igen - válaszolta ő, de azok az igazságok mind benne vannak a Bibliában, azt nem kell újból elmondja az Úr egy nagy jelenésen keresztül. Tényleg - döbbentem rá, ez a valóság, hogy ezek már mind benne vannak az Igében, ezért nem kell külön angyal leszálljon és elmondja.


Viszont, ami nem jó, hogy sok olyan dolgot mondott, ami nincs benne a Bibliában. Isten pedig soha nem fog olyan dolgokat mondani, ami nincs benne a Bibliában, vagy ellenkezik az Ő Igéjével. Márpedig ez az Eudoxia mondott olyan dolgokat, amik ellenkeznek Isten Igéjével. De én ezt neki akkor elnéztem, mert annyira hatott az érzelmeimre, hogy már nem tudtam megkülönböztetni a jót a rossztól.


Pedig Salamon, amikor bölcsességet kért Istentől, azért kérte, hogy különbséget tudjon tenni a jó és a gonosz között:
"Adj azért a te szolgádnak értelmes szívet, hogy tudja ítélni a te népedet, és tudjon választást tenni a jó és gonosz között..." 1Királyok 3,9


Erre jó Isten Igéje, Isten bölcsessége, hogy ki tudjuk szűrni a megtévesztő bizonyságtételeket, becsapós üzeneteket, amelyek arra hivatottak, hogy rájátsszanak az ember érzelmeire és becsapják azon keresztül őket.


Márpedig az a szellemiség, ami kicsapódott az én életemre ezen a videó filmen keresztül, megosztást hozott én köztem és a feleségem között, aminek veszekedés lett a vége, majd a mai istentiszteleten bűnbánó úrvacsora mellet feleszmélés a megtévesztett állapotból. És pásztorom segítségével újból tisztán látok és tudom, hogy ez a bizonyság nem az Úrtól van. Ez egy megtévesztés, ami az embereket élményvadászatra invitálja Istennel, eltávolítja az Igétől, amely Istennek beszéde, amelyről az van megírva, hogy nem csak kenyérrel él az ember, hanem Isten minden Igéjével, amely az Ő szájából származik.


Nagyon fontos tudnunk, hogy az utolsó időkben élünk, amikor is érvényes az az ige, amit az elején idéztem: "sokan jőnek majd..." . És ez csak a kezdete a sok-sok megtévesztésnek, hitetésnek. Az Úr kegyelmét kell kérjük az életünkre, kell ragaszkodjunk Isten élő Igéjéhez, amely le van írva, hogy ne legyen gonosz a mi szívünk és el ne távolodjunk tőle.

Dicsőség legyen Istennek, elég sokat olvasom az Ő beszédét, és az Ő Szelleme sok Igét beírt az én szívembe, mondhatnám (nem dicsekedésből), hogy van igeismeretem. Mégis, hajlandó voltam, még egyszer mondom, elnézni ennek az asszonynak azt, hogy állít olyan dolgokat, amik nem egyeznek Isten beszédével, vagy nem is jelennek meg az Igében. Mert az érzelmekre hatott az ő beszámolója.

Hiszem azt, hogy Isten mindent, amire szükségünk volt, van és lesz, kijelentett az Ő beszédében. Ez a beszéd pedig teljes egészében rendelkezésünkre áll a Bibliában, amely Szent, fel nem bontható és örökké megmarad.

Mindenkit arra buzdítok, hogy legyen óvatos, vizsgáljon meg mindent, erre buzdít Isten beszéde is minket, mert az ördög célja a választottakat megtéveszteni, ezt pedig téves tanításokkal, hamis bizonyságokkal tudja megtenni, amibe belekeveri az igazságot is. Ahogyan a patkányméreg 90%-a rendes étel és a 10%-a méreg, ugyanígy eteti be a sátán a hiszékeny, élményekre vágyó keresztényeket téves bizonyságokkal, hamis tanításokkal.

Szándékom ezzel a cikkel nem az ítélkezés, inkább a figyelmeztetés. Mert nagyon aktuális az az ige, hogy :

"Félek azonban, hogy amiként a kígyó a maga álnokságával megcsalta Évát, akként a ti gondolataitok is megrontatnak és eltávolodnak a Krisztus iránt való egyenességtől." 2Korinthus 11,3

Legyünk azért óvatosak és figyeljünk Isten beszédére, mert az tarthatja meg a mi lelkünket.

Irta: Botond Marosi

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200774461379836&set=a.2219520363480.2132643.1111775536&type=1

Megjegyzem:

Dicsőség az Úrnak, amiért van olyan testvér, aki le meri írni, hogy ez - és ezek a mennyben és pokolban járások - nem igazak. A Biblia sehol nem ír arról, hogy az Úr valakit a pokolba vitt volna le, hogy bizonyságot tegyen a pokolról, hanem arra hívott el valamennyiünket, hogy Őróla, a minden kegyelem Istenéről tegyünk bizonyságot. Ami pedig a mennyről szóló bizonyságokat illeti, arra Pál apostol a példa, aki elragadtatott a harmadik égig, de arról, hogy ott mit látott, nem beszélhetett.Hiszen az úr Jézus azt mondta:

 „Mikor pedig eljő majd a Vígasztaló, akit én küldök néktek az Atyától, az igazságnak Szelleme, aki az Atyától származik, az tesz majd én rólam bizonyságot. Az engem dicsőít majd, mert az enyémből vesz, és megjelenti néktek” (Ján. 15,26; 16,14)

Sehol nem olvasom a Bibliában, hogy azt parancsolta Urunk, hogy tegyünk bizonyságot a pokolról, és olyat sem, Ő levitt volna valakit a pokolba, azt mondva neki, hogy " na! erről beszélj". Ő azt mondta, hogy: „Mikor pedig eljő majd a Vigasztaló, akit én küldök néktek az Atyától, az igazságnak Szelleme, aki az Atyától származik, az tesz majd én rólam bizonyságot. Az engem dicsőít majd, mert az enyémből vesz, és megjelenti néktek” (Ján. 15,26; 16,14)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.