2013. május 27.

Társörökösök

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház


Ez a Szellem bizonyságot tesz a mi szellemünkkel együtt, hogy Isten gyermekei vagyunk. Ha pedig gyermekek, örökösök is; örökösei Istennek, örököstársai pedig Krisztusnak... (RÓMA 8,16.17.)

Gondolod, hogy azok az emberek, akik az ó szövetség alatt éltek nagyobb áldásokban részesülhettek, mint azok, akik az Úr Jézus Krisztus egyházában vannak? Gondolod, hogy azok az emberek, akik az ó szövetség alatt éltek részesedhettek az anyagi áldásokból, jól és egészségesen élhettek, az egyház tagjai azonban nem? Gondolod, hogy az Egyháznak, Krisztus Testének, Isten Fia Testének, a Szerelmes Fiú Testének szegénységtől sújtottan, lesoványodva, az éhségtől meggyötörve, betegen és szenvedések közepette kellene végigküszködnie az életét, miközben ezt énekli: "Koldusként vándorlok itt, hőségen és fagyon át..."? Felejtsük el végre az ilyen gondolatokat!
A Biblia kijelenti, hogy Krisztus örököstársai vagyunk! Isten fiai! Isten gyermekei! Isten királyságában! Nem koldusok vagyunk! Új teremtmények vagyunk. Áldottabbak mindenkinél.
Megvallás: Maga a Szent Szellem tesz bizonyságot az én szellememmel együtt, hogy én Isten gyermeke vagyok. Mivel pedig én az Ő gyermeke vagyok, ezért én az Ő örököse vagyok. Örököse Istennek, az univerzum teremtőjének, és örököstársa Jézus Krisztusnak!

Kenneth E. Hagin - Hitünk tápláléka napi adagokban Tavasz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.