2013. március 8.

Guti Tünde: A kereszt mint sziget


   2009. január 11-én megdöbbentő élményben volt részem. Szokásomtól eltérően a középső szektorban ültem. A dicsőítés igazán dinamikus volt, engem is betöltött az Úr öröme, s boldoggá tett a megtapasztalt szabadság. Szinte forrt a levegő, mindenütt mosolygós, átszellemült arcok, kezek a magasban. Tényleg nagyon jó volt, nem adatik ez meg minden vasárnap.

   S ekkor váratlan látomás tárult elém. Annyira nagy volt a kontraszt a kép és az engem körülvevő valóság között, hogy szinte megdermedtem! Íme:

   Az egész gyülekezet egy tágas táncparketten énekelt. Ki ugrált, ki a karjait nyújtotta az  ég felé, sokan táncoltak, s volt, aki csupán átszellemülten énekelt. Egységben volt a közösség.

   Ekkor a táncparkett sűrű mocsárrá változott. Középen egy hatalmas,  elfektetett, vaskos kereszt, mint egy sziget, kezdett el kiemelkedni. Akik pont rajta álltak, megmenekültek, a kereszttel együtt emelkedtek felfelé. A többiek kétségbeesve, kapálózva süllyedtek bele az ingoványba.

   Beleborzongtam a látvány erejébe, úgy éreztem, elhagy az erőm! Körülöttem élő dicsőítés, aminek én is részese vagyok, s egy kép előttem, ami rettentéssel tölt el.

   Figyelmeztet, hogy hitünk és életünk alapja Krisztus keresztje! A kereszt, az Úr Jézus megváltói műve ad stabilitást, megmenekülést.

    "A keresztről való beszéd bolondság ugyan azoknak, akik elvesznek, de nekünk, akik megtartatunk, Istennek ereje!"  I. Kor. 1:18.



                                                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.