2013. március 13.

Guti Tünde: A fejsze a fák gyökerén...


2008. szeptember 9-én az Úr erőteljes meglátogatását éltem át. Már az előző két napon éreztem, hogy valami készül bennem. Erőteljes, határozott késztetést kaptam arra nézve, hogy olvassam el a Hegyi beszédet és János leveleit. Az volt a benyomásom, hogy ezzel akarta az Úr előkészíteni a szívemet arra a nagy horderejű üzenetre, amit mondani akar.

   S én olvastam. Kedden reggel kezdtem, de azonnal leszállt a Szentlélek és nagyon sírtam. Olyan súlyos gondolatok özönlöttek fel bennem, hogy le kellett írnom, mert úgy éreztem, ha nem teszem, szétveti a lelkem! Olvastam, sírtam, imádkoztam és írtam. Aztán kezdődött elölről az egész. Néha talán nem összefüggő, van, ami személyes, de van közösségi érdekeltségű is.

Számomra rendkívüli módon megtapasztalt ítélet volt, de olyan ítélet, ami magában hordozta máris a megújulás lehetőségét és a továbblépést.

Leírom, és kívánom, hogy ne megbotránkozz, hanem érts meg valamit abból, hogy az Úr sokkal jobban akarja az ébredést, mint mi, és ennek én és mi vagyunk az akadályai. Legelőször a gyülekezetnek kell felébrednie!

Mi a bűn?  Ellenszegülés.  A bűn elválaszt Istentől. Várjuk az ébredést?  Igen!

                  De!  Azt mondja az Úr:

"Bűnt és ünneplést el nem szenvedek!" Ha várjuk az isteni meglátogatást, szakítanunk
kell minden bűnnel! Dicsőítő koncertjeinken felhőbe burkolózhatunk, ha maga a felhőoszlop tovább halad és itt hagy!

Egyedül Jézus Krisztus az ÚT az Atyához! MAJD  HA  LEGAPRÓCSKÁBB  BŰNEINK  IS  LEGALÁBB  ANNYIRA  FÁJNAK,  MINT AZ  ÚR  JÉZUSNAK  AZ  ATYÁTÓL  VALÓ  ELSZAKADÁSA  A MI  BŰNEINK  MIATT,  akkor  éretté  válunk  egy  isteni meglátogatásra. Amikor újra átérezzük, hogy Jézus Krisztus kereszthalála nélkül az összes szolgálatunkkal, koncertünkkel együtt is elveszettek vagyunk!

   Nincs ébredés megtérés és megalázkodás nélkül!  Nincs ébredés a kereszttel való szembesülés nélkül! "Keressétek az Urat, amíg megtalálható, hívjátok Őt segítségül, amíg közel van!"

Őszintén, szívből kell vágyakoznunk úgy élni, beszélni, érezni és cselekedni, hogy az Úr Jézus kedvét keressük mindenben!  Olvassuk a Hegyi beszédet!  LEJÁRT  A  NAGY  SZÓLAMOK  IDEJE !   Egy fejezetnek vége. Vége a körülcicomázott dicsőítő koncerteknek! Jön az ASZFALTMISSZIÓ !  Ne a ruháitokat szaggassátok előttem! Ha isteni meglátogatást akartok, akkor a SZÍVETEKET SZAGGASSÁTOK MEG! Ne tréfálkozzatok, hanem hirdessétek a megfeszített Krisztust!

Ingerült beszéded, mint kígyó és béka jön ki a szádon!  Indulataid, haragod és mérgelődésed, mint kénköves füst, bántja orromat! Úgy beszéljetek egymással, hogy TESTVÉREDBEN AZ ÉN FIAM, JÉZUS KRISZTUS ÉL! 

Ne Ábrahám, Izsák és Jákób földi gazdagságára, örökölt áldásaira vágyjatok, hanem legyen mindennél és mindenkinél FONTOSABB JÉZUS!

 Isten országa belülről kezdi az építkezést, szemmel nem látható módon.
"  A   FEJSZE   A   FÁK   GYÖKERÉRE   VETTETETT  !"    Máté 3:10.
Amíg még van idő és lehetőség, addig tegyünk jót némelyekkel!

"Még egy kevés idő, és megrendítem az eget és a földet, a tengert és a szárazföldet!"

                                                                                                                      Aggeus 2:6.
 Ne rendezkedjetek be itt, ezen a Földön úgy, mintha örökké élnétek itt!



                                                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.