2012. június 5.

Még ma...


Közöltem négyéves ikreimmel, hogy ha televíziót akarnak nézni, előbb el kell pakolniuk játékaikat.
Megmutattam nekik, hogy hol áll majd az óra nagymutatója, amikor a gyerekeknek szóló műsor kezdődik.
Egy időre magukra hagytam őket, de amikor visszatértem, még mindig nem fejezték be a rendrakást.

A lányom mosolyogva fordult hozzám, és közölte:
- Semmi baj anyu!  
Kivettem az elemet az órából, hogy nyerjünk még egy kis időt.

Sokan szeretnének időt nyerni, az idő múlását megállítani, de ha az óra meg áll, és nem méri az időt, az idő azért csak halad tovább, és minden ember számára elkerülhetetlenül eljön az utolsó óra, utolsó perc, utolsó másodperc, és utánna........

Azt mondja a Biblia : ".....nékünk mindnyájunknak meg kell jelennünk a Krisztus ítélő széke
előtt...2 Kor.5.10. 

Ma még van lehetőséged, hogy elfogadd Jézus hívását, és jóra forduljon sorsod.

Azt mondja Jézus: "....úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen." Ján. 3 . 16....Nem kell elveszned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.