2012. március 28.

Joyce Meyer: Ez van!


Ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával. (Róma 12,2)

Olyan az alakom, hogy a felső méretem két számmal kisebb, mint az alsó. Ez mindig is így volt. Sok gyönyörű kosztüm van, amiket nem tudok megvenni, mert nem árulják külön a felső és az alsó részüket, méretemnek megfelelően. Vehetnék két különböző méretű kosztümöt, de az már igencsak nagy pazarlás lenne. Ez a dolog nagyon frusztrált engem, mindaddig, amíg el nem fogadtam, hogy „ez van”!

Most már csak nevetek az egészen – a nevetés pedig, mint tudjuk, nagyon jó szokás, pláne, ha az ember korosodik. Ha nagyobb a lábad, mint szeretnéd, vagy a testarányaid nem tökéletesek, vagy alacsonyabb vagy a kelleténél – ne hagyd, hogy ezek a dolgok frusztráljanak. Fogadd el: „ez van”!

Én eldöntöttem, hogy boldog leszek azzal, amit kaptam, és a lehető legjobbat hozom ki belőle. Soha ne felejtsd el, hogy Isten azt akarja, hogy szeresd önmagad és a tested. Ő ezt várja tőlünk, még ha a világ mást is üzen. A Biblia azt mondja, hogy ne igazodjunk ehhez a világhoz, hanem változzunk meg értelmünk megújulásával. Gondolkozz magadról egy új módon. Határozd el magad, hogy a lehető legjobb „te” leszel, és ne foglalkozz azzal, mit mond a világ arról, hogy milyennek kellene lenned.

A világ sok mindent mond. Hazugságokat súg a füledbe, méghozzá sokszor kegyetleneket és durvákat. A divat és a trendek szinte havonta változnak. Ha megpróbálod ezeket követni, elveszel. És elveszíted a barátságot önmagaddal. De ha azt választod, hogy úgy tekintesz magadra, ahogy Isten lát, akkor nem csak szeretni fogod magad, hanem kellő magabiztossággal és hittel fogsz rendelkezni ahhoz, hogy a jó erőteljes eszköze légy a világban.
Joyce Meyer



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.