2013. március 19.

ÉREZD OTTHON MAGAD


8 Mindenekelőtt az egymás iránti szeretet legyen kitartó bennetek, mert a szeretet sok bűnt elfedez. 9 Legyetek egymással vendégszeretők zúgolódás nélkül. 10 Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak, mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki prédikál, úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy szolgáljon, mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor az Isten dicsőíttessék Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a hatalom örökkön-örökké. Áme” 1Pt 4,8-11.

                        ÉREZD OTTHON MAGAD

Legyetek egymással vendégszeretők zúgolódás nélkül. (1Pt 4,9)

Nemrégiben az Egyesült Államokban járva egy barátomnál szálltam meg, aki gyakran utazik Oroszországba. Gyülekezete a pszkovi metodista gyülekezettel van partnerkapcsolatban. Vasárnap estére meghívott magához másokat is, akikkel először Pszkovban találkoztam. Vasárnap délután azonban megbetegedett a felesége, és kórházba kellett vinnie. Egyedül maradtam az otthonukban, és készítettem némi ennivalót az összejövetelre. A vendégek megérkeztek, a házigazdák azonban még nem értek haza. Én nyitottam ajtót, üdvözöltem mindenkit, azután elkezdtünk beszélgetni. Mintegy két órával később megérkeztek a háziak. Tréfásan köszöntöttük őket: "Isten hozott! Érezzétek otthon magatokat!"

Gyakran nagyon is otthon érzem magam, amikor barátaimat meglátogatom, és mindent megteszek, hogy ők is így érezzenek, amikor nálam vendégeskednek. Úgy igyekszem fogadni őket, mintha magát Krisztust látnám vendégül - és alig várom a napot, amikor Krisztus üdvözöl a mennyben, ilyen formán: "Érezd otthon magad!"

Imádság: Drága Urunk, áldd meg otthonainkat, hogy vendégeink a te szeretetedet érezzék a vendéglátásunkon keresztül. Ámen.

Amikor vendéget fogadunk, Krisztust látjuk vendégül.

Nicola Vidamour (London, Anglia)

http://csendespercek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.