2012. október 18.

Jézusra célozz, ne csak a hit peremére


…míg eljutunk mindnyájan a hitnek és az Isten Fia megismerésének egységére, a felnőttkorra, a Krisztus teljességét elérő nagykorúságra… Efezus 4:13
 

Amikor golfoztam, azt hittem, hogy már akkor elég jó leszek, ha a labdát valahova a lyuk köré ütöm.

Hogy őszinte legyek, az igazi célom az volt, hogy a zöldet elérjem anélkül, hogy kínos helyzetbe hoznám magam, így annak nagyon tudtam örülni, ha a labdám lyuk közelébe ért.

Egyszer a helyi golf profi azt mondta nekem, hogy a különbség az átlagos és a nagyszerű játékos között a következő: az igazán jó játékosok a lyukra célozva ütnek, nem a lyuk köré vagy máshova a zöldre. A cél közvetlenül a lyuk.

Azt mondta nekem, hogy "A lyukat kellene a céloddá tenned." Erre az én intelligens, meggondolt válaszom az volt, hogy: "Na ja, arra kíváncsi leszek."

Nem gondoltam, hogy valaha is képes leszek a lyukba ütni a labdám, így meg se próbáltam. Sokan azért rekedünk meg az Istennel való kapcsolat elmélyítésében, mert nem hisszük, hogy az egyáltalán lehetséges, legalábbis számunkra. Ezért nem is próbálkozunk.

Pedig igenis lehetséges a fejlődés, el lehet jutni a "Krisztus teljességét elérő nagykorúságra". Gyakorolnunk kell, és ezt a gyakorlatot tanítványságnak hívják. Segítenünk kell egymást a növekedésben, ezért vannak a kis csoportok.

Azonban a jó hír az, hogy az Úr maga munkálkodik bennünk, Ő hoz minket Jézus igazi képével egy szintre. Ebben az évben, célozz Jézusra ne csak a hit peremére.

(Daily Hope by Jon Walker, 2011. 12. 31.)

http://feeds.feedburner.com/~r/NapiRemeny/~4/newaXazUdnY?utm_source=feedburner&utm_medium=email


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.