2012. október 23.

Egy Biblia naplója


Gazdám újévkor elhatározta, hogy naponta elolvas egy fejezetet belőlem. Az éjjeliszekrényen fekszem. Még nem olvasott.

Január A gazdám leporolt. Egyéb nem történt.
Február Elvitt a gazdám egy bibliaórára. Örülök, hogy végre kézbevettek. Valamit keresett a gazdám bennem, de nem találta meg.
Március Változatlanul az éjjeli szekrényen heverek.
Április Az újságok közé kerültem.
Május A gazdám leporolt, és a könyves asztalra tett.
Június Egy bőröndbe kerültem, sok holmi közé. Úgy látszik, a gazdám elutazik.
Július A gazdám megérkezett. Mindent kipakolt a bőröndből, egyedül én maradtam ott.
Augusztus Ismét otthon. A gazdám ismét a könyvespolcra tett.
Szeptember Este. Borzalmas vihar kerekedett. A gazdám elővett. Idegesen lapozott bennem. Végre a 91. zsoltárnál olvasni kezdett.
Október Ma nincs veszély. A gazdám pihenni hagy.
November Ma este imaórára készül a gazdám. Levett a könyvespolcról, belém lapozott, olvasni kezdett, de hirtelen csengett a telefon. Engem lecsapott az asztalra, felvette a kagylót, hosszan elbeszélgetett, majd amikor befejezte, visszatett a könyvespolcra.
December Egy meghívót helyezett lapjaim közé melyben tudatták vele, hogy egy bibliatanulmányozó hét kezdődik. Már előre örültem, hogy végre a gazdám kezébe vesz és olvasni fog, de hiába vártam. Ott maradtam a könyvespolcon. A gazdámnak nem volt szüksége rám...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.