2012. október 24.

Átjutni a túlsó partra


„Menjünk át a túlsó partra!" (Márk 4:35)

Egy nap Jézus azt mondta a tanítványainak: Menjünk át a túlsó partra... Ekkor nagy szélvihar támadt, és a hullámok becsaptak a hajóba, úgyhogy az már kezdett megtelni." (Márk 4:35-37).

Az ördög nem akarja, hogy átjuss a viharon, és elérj a túlsó partra. Nem bánja, ha gyülekezetbe jársz, énekelsz a kórusban, vagy szolgálsz a vezetõségben - csak azt nem akarja, hogy elérd az Istentõl való rendeltetésedet. Ami azonban a túlsó parton vár, megéri mindazt, amin most át kell menned.

Olyan rettenetes ellenséggel küzdesz, aki tudja, Istennek terve van az életedre. Nem tudja viszont elsüllyeszteni azt az embert, akinek a csónakjában ott van Jézus, azt, aki imádkozik, és közel marad Hozzá.

Ma tehát kötelezd el magad arra, hogy megmaradsz Isten erejében, bármivel is kell most szembenézned, és bármekkora csapás is ért téged. A lelki-szellemi növekedés nem jön könnyen. Pál azt írja: Amikor gyermek voltam, úgy szóltam, mint gyermek, úgy éreztem, mint gyermek, úgy gondolkoztam, mint gyermek; amikor pedig férfivá lettem, elhagytam a gyermeki dolgokat" (1Korinthus 13:11).

 Ideje felhagynod a gyermekies gondolkodással, ideje felnõni! Ha nem teszed, nem fogod megtapasztalni mindazt, amit Isten tartogat számodra. Miben van ma szükséged új látásra? Az idõbeosztásodat kell új szemmel átvizsgálnod, hogy legyen benne hely Istennek? Vagy a barátaidat, mert rossz irányba visznek? A szokásaidat, mert elszívják az erõdet és legyõznek? A szavaidat, mert kételkedés beszédeit mondod a hit szavai helyett? Fordulj Istenhez, Õ átvisz a viharon, és eljuttat a túlsó partra.
 Mai IGE: http://maiige.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.