2012. október 6.

HA ELOLVASOD MEGTUDOD MIRŐL SZÓL!


Készítette: Szapáry-Erdei István

Mert éheztem, és ennem adtatok; szomjúhoztam, és innom adtatok; jövevény voltam, és befogadtatok engem; Mezítelen voltam, és megruháztatok; beteg voltam, és meglátogattatok; fogoly voltam, és eljöttetek hozzám. (Máté.25.35-36.)

Ez az igazi szívbeli adakozás mert az Igéből kiderül hogy a mai fordított világ máshogy csinálja mert mit mondott az ÚR?!
- Monda néki Jézus: Ha tökéletes akarsz lenni, eredj, add el vagyonodat, és oszd ki a SZEGÉNYEKNEK; és kincsed lesz mennyben; és jer és kövess engem.(Máté 19,21* Márk.10.21. * Lukács.18.22.)

Soha nincs olyan hogy a gazdagoknak adj bármit is persze ha kér szívvel tedd meg de hiába adakozol nagy szeretettel ha a te atyádfia éhezik és nem adsz neki enni semmit! Akár oda adhatod az egész házadat mindenedet amid csak van az Isten kegyelméből ha nem jó felé adod! A szentek szükségeire adakozók legyetek; a vendégszeretetet gyakoroljátok.(Róma.12.13.) A ki megútálja az ő felebarátját, vétkezik; a ki pedig a szegényekkel kegyelmességet cselekszik, boldog az!(Példa.14.21.) Megérti az igaz a szegényeknek ügyét; az istentelen pedig nem tudja megérteni.(Példa.29.7.)

Jézus Krisztus ha azt mondta hogy : A Szegényeknek oszd szét a vagyonodat akkor tedd azt mert nem a gazdagnak van rá szükség! Meg van írva...:Jézus Krisztus tegnap és ma és örökké ugyanaz.(Zsidó.13.8.) Isten nem változik örökké ugyan az ha kijelent az úgy van!! Mindig szívből adj!..: Kiki a mint eltökélte szívében, nem szomorúságból, vagy kénytelenségből; mert a jókedvű adakozót szereti az Isten.(2Kor.9.7.)

Tanuljatok jót tenni; törekedjetek igazságra, vezessétek jóra az erőszakoskodót, pártoljátok az árvák és özvegyek ügyét. (Ézsaiás.1.17.) A SZEGÉNYEKNEK SEGÍTSETEK MINDEN IDŐBEN AZ ISTEN MINDENT PÓTOLNI FOG NEM KELL ATTÓL FÉLNETEK HOGY NEKED NEM LESZ DE BOLDOG LEHETSZ HA MÁS BOLDOG LESZ! HA PEDIG ADAKOZOL NE TUDJA A TE BAL KEZED MIT CSELEKSZIK A JOBB PERSZE HANGSÚLYOZOM SZEGÉNYEKNEK! Aki a legközelebb van hozzád azt öleld meg és mond neki hogy szereted ha szereted megteszed mert ISTEN A SZERET és aki szeret az az ISTENTŐL SZÜLETETT!

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUS SZERELME VELETEK! ÁMEN! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.