2013. május 21.

Pásztor Anita: Tartsd Meg A Hitet!


Készítette: Berki Anett

Az igaz pedig hitből él, és aki meghátrál nem gyönyörködik abban az én Szellemem. De mi nem a meghátrálás emberei vagyunk, hogy elvesszünk, hanem a hitéi, hogy életet nyerjünk. (Zsidó 10:38-39).

Az ige azt mutatja hogy az utolsó napokban zűrzavar lesz a nemzetek között, elhal a szívük a félelem miatt, de mi nem azok vagyunk akik meghátrálnak, mi elhiszünk az idők végéről amit Jézus mondott „Ezeket mondottam néktek hogy békességetek legyen énbennem. E világon nyomorúságotok lészen, de bízzatok én legyőztem a világot.” (János 16:33). Jézus már legyőzte a világot te éretted, és a sátán fölött győzelmet adott neked, és a negatív rendszerek felett, az események, világi működés felett, több vagy mint győztes.

A hited Krisztusban a győzelmed amely legyőzte a világot. „Mert mindaz ami az Istentől született legyőzi a világot, és az a győzelem, amely legyőzte a világot a mi hitünk.” (1János 5:4). A kihívások és csapások ellenére amivel esetleg szembesülsz, ne veszítsd el a hitedet. Emlékezz lehetséges, hogy valaki elveszítse a hitét, ezért kell, hogy állhatatos és megingathatatlan légy hitben. (1 Korintus 15:58).

Sose veszítsd el a bizalmad az Úrban,és az Ő Igéjében. Légy bátor, és állj meg az Igéjén független a fájdalomtól a nehézségektől, vagy a kihívásoktól amiket a sátán bocsájt ki ellened. Az ördög szándéka, hogy megrendítse a bizalmad és elveszítse a hitedet,ne engedd meg neki. Azonnal állj ellene és mond neki. „Én az vagyok aminek az Isten mondja hogy vagyok,és meg tudom tenni mindazt amire azt mondja hogy meg tudom tenni.” Amikor te így ellenállsz az ördögnek, neki nincs más választása csak a megfutamodás.

Tagadd meg, hogy bármi is megváltoztassa a hit kilátásodat és élet felfogásodat, állj meg az Igén, énekelvén a te győzelmi énekedet.

Megvallás
Az Úrban való hitem az én győzelmem. Én legyőztem a sátánt annak hordáját, és e világ rendszerét. Meg vagyok győződve az Isten Igéjének erejében, képességében, amiben hiszek is, ami által élek is, és dicsőségről dicsőségre járok, a Jézus nevében. Ámen.

TOVÁBBI TANULMÁNYOK: 1 Korintus 15:58; 1 Péter 5:8-9;
Zsidó 10:35
1 éves biblia olvasási terv: János Evangéliuma 8:31-47;
1 Királyok könyve 22
2 éves biblia olvasási terv: Márk Evangéliuma 11:1-11;
4 Mózes könyve 21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.