2012. december 15.

GYŐZELMI GONDOLKODÁS


 Készítette: Dr-Kováts György
Tudom, hogy ez "hosszú" - csak annak tettem fel, aki nem bánja, hogy "hosszú", de nagyon, nagyon fontos. Ma is szükségem van rá!

GYŐZELMI GONDOLKODÁS

ÉN AZ ÚRTÓL FÜGGÖK, 100%-BAN
Neki adtam az életemet, Rá bíztam magam, mindenestül, teljesen az Övé vagyok, Neki szolgálok, teljes életemmel.
Amit mond, azt teszem.

ÉN AZ ÚRRA BÍZOM MAGAM, JÖVŐMET, MINDENEMET, ÉS MINDENKIMET.
A holnapom az Úré. A mai napom is. Mindent, ami történhet velem, teljesen az Ő kezébe teszek. A körülményeket is. Azokat a dolgokat is, amiket elrontottam, és ezért nézek szembe rossz körülményekkel. A bűnt odatettem az Ő kezébe, megbocsátotta, a következményeket is az Ő kezébe tettem, és várom az Ő szabadítását. De addig is, ebben a szabadításban járok, ameddig még nem értem, nem látom, ami történt, ami történik.

A BŰNEIMET AZONNAL AZ ÚRHOZ VISZEM – NEM VÁROK VELÜK, NEM KERESEK KIBÚVÓT.
Ha valaki felhívja figyelmemet bármilyen bűnömre, kész vagyok azt elrendezni, azonnal, vagy amilyen hamar legyőzöm a belső ellenállást. Tudatosan nem engedem magamnak ezt a belső ellenállást, hanem ellenállok a gonosznak, és elfut tőlem.

AZ ÖRDÖGÖT, MINT ELLENSÉGEMET, MINT AZ ÚR ELLENSÉGÉT, GYŰLÖLÖM, ISZONYODOM A GONOSZTÓL.
Nem alkuszom vele még gondolatban sem. Ami hozzá tartozik, elvetem, akármilyen kecsegtető is. Semmiben nem tárgyalok az ellenséggel.

AMI AZ ÚRHOZ TARTOZIK, AMI RÓLA VAGY NEKI SZÓL, AMI HOZZÁ KÖT, AHHOZ RAGASZKODOM – RAGASZKODOM A JÓHOZ.
Mindent, amiről felismerem, hogy kedves Neki, megőrzök az elmémben, a gondolkodásmódomban, és hozzá igazítom az életemet. Kincsnek tekintem, szeretem, vágyódom utána, ezen jártatom elmémet, nem engedek belőle. Lehetőségnek tekintem, hogy az Úrral közösségben legyek ez által is.

LESZÁMOLOK A MÚLTTAL – KIÉRTÉKELEM EGYSZER AZ ÚRRAL, LEVONOM A KÖVETKEZTETÉSEKET, DE NEM FOGOK ÁLLANDÓAN A MÚLTBAN ÉLNI.
Nem hagyom, hogy visszarángasson abba, hogy: „miért voltam olyan bolond…”; „bár, ha bölcsebb lettem volna…”; Nem. Az életem nem a múltamról szól. Életem a jövőmé. A jövőt pedig pontosan a mai döntéseimmel, cselekedeteimmel alapozom meg az én részemről. Az Úr részéről pedig felkészítés, és előkészítés zajlik. Előkészítés a többi emberekkel és a környezetemmel kapcsolatban – amiért én nem sokat tudnék tenni (az imádságon kívül) – és felkészítés velem kapcsolatban, hogy át tudjam majd venni, amit Ő elkészített a jövőre nézve.
A múlton gondolkodni jó – ha a következtetéseket vonom le belőle. Bölcsebbé válik az ember. Ha helyesen gondolkodom róla. A jövőre való felkészülésnek az egyik eleme a múlt helyes kiértékelése.

FELKÉSZÜLÖK A JÖVŐRE, AZZAL, AMIT MA MEGTESZEK. NEM A JÖVŐBEN ÉLEK, HANEM A MÁBAN, DE TUDOM, HOGY A JÖVŐMET AZ KÉSZÍTI ELŐ, AMIT MA TESZEK.
A jövő kísértése – a holnap félelme és az álmodozás – ugyanúgy ellenség, mint a múlt megkötözése. Tudom, hogy lesz holnap (hacsak az Úr másként nem dönt), és tudom, hogy a holnap is az Úré, mint a ma. Tudom, hogy Vele győzni fogok, holnap is, az akkori nehézségek, kísértések, támadások és körülmények között, ahogy ma is győztesen járhatok az Ő szabadításában. Azt is tudom, hogy amit ma teszek, annak jelentősége van. A legkisebb dolgoknak is. A jövőmre – és az Úr munkájának jövőjére – fog kihatni. Ezért felelősséggel élek ma, és örömmel, hogy együtt formálhatjuk azt, ami majd bekövetkezik. Ez nem passzív gondolkodásmód. Nem struccpolitika. De szabadság a jövő félelmétől.

ÖRÖKSÉG-SZERINTI GONDOLKODÁSMÓD
Tudom, hogy örökös vagyok. Tudom, hogy élhetek vele, boldogan, nem kárhoztatva magam, nem bizonytalankodva. Meg vagyok váltva. Ki van fizetve a váltságdíj értem. Tudom, hogy az én Megváltóm azért fizetett, hogy teljesen kiszabadítson az ördög hatalma alól. Megajándékozott. Üdvösségem van, Ő SZÓTÉR (Szabadító, Helyreállító, Gyógyító), amit Ő adott nekem, az szabadítás, gyógyítás, helyreállítás, gondoskodás. Ezt már kifizette. Hit által megragadhatom, az enyém.

KEGYELEM-SZERINTI GONDOLKODÁSMÓD
A tegnapi: lejárt csekk. A holnapi: garantált csekk. Készpénzem mára van – elköltöm. A kegyelemmel élek. A kegyelemből élek.

AJÁNDÉK-SZERINTI GONDOLKODÁSMÓD
A Szent Lélek ajándékaira, beavatkozására nyitottan élek. Igénybe veszem, amit adott, és nyitottan várom, amit ad.

LEHETŐSÉGET MEGLÁTÓ GONDOLKODÁSMÓD
A körülményeket, azok alakulását, lehetőségnek tekintem, a menny természetfeletti beavatkozására az Úr megdicsőülésére. Ezt munkálom. Gondolataimat ebben az irányban őrzöm.

A MUNKA SZERETETE, A FELELŐSSÉG FELVÁLLALÁSA, ÉS A HŰSÉG SZERINTI GONDOLKODÁSMÓD
Mint József az Ószövetségben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.