2012. december 30.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:


Kedvesem, utasítsd vissza azt, hogy azon siránkozz, ami már megtörtént, vagy hogy a múlt áldozata legyél. Semmit sem tudsz tenni, ami megváltoztatná, vagy javítana rajta, viszont el tudod engedni, és útnak indulhatsz erre az új napra, ami tele van esélyekkel és lehetőségekkel arra, hogy Engem jobban megismerj, és még világosabban megértsd az Én királyságomat. Ez a nap arra van, hogy megbocsáss és te is megbocsátásban részesülj, mondja az Úr. Közeledj Hozzám!

Filippi 3:13-14 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, de egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.

 http://gyurinaploja.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.