2012. december 26.

Hiszek a csodákban


Készítette: Ilda Kemi

"Hiszek a csodákban, mert hiszek Istenben.
És mivel hiszek Istenben, látok csodákat megtörténni."
(Kathryn Kuhlman)


Készítette: Ilda Kemi



Ilda Kemi : "A nagy csodaszolgálatokon" Los Angelesben, Pittsburgban ezrek jönnek 
mert azt remélik, hogy én végbeviszem azt a csodát amire várnak. 
De én semmi olyat nem tudok tenni ami azután megtörténik. Én éppen 
úgy meglepődöm és beleborzongok mint bárki más
amikor elkezdődik 
a szolgálat és Isten munkálja a csodáit közöttünk. A Szent Szellem lép elő 
az erejével. 
Én nem tudom használni a Szent Szellemet. 
Neki kell használnia engem. Nem az a fontos, hogy valakit megérintsek
hanem az, hogy a Szent Szellem megérintse az életet, a szívet és betöltse magával az embereket. 
Egy emberi test amit Isten ereje egészségessé tett, Isten szeretetének és irgalmának nagy csodája, de a legnagyobb csoda egy szív amit tisztává tett
Jézus Krisztus vére. Egy újjászületett szív a Szent Szellem által, ami beleszületett a mennyei Atyánk, Isten családjába és örököse lett drága Urunknak, Jézus Krisztusnak. 
Az, hogy Isten szeret bennünket, az minden csodák csodája! 
Válaszokat vártok tőlem, de csak egyet tudok mondani. Jézus Krisztus. 
Ő a válasz minden kérdésre. 
Ami Kathryn Kuhlmant illeti, én csak a mennyei Atyám 
gyermeke vagyok és Jézus Krisztus nélkül, a Szent Szellem nélkül 
én semmi, de semmi sem vagyok. Hogyan mondhatnám másképp amikor 
segítek valakinek? 
Köszönöm Neked Jézus, milliószor köszönöm!" 

Kathryn Kuhlman

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.