2012. december 15.

A te aláírásod


Készítette: GYőzedelmes Gyülekezet

Thomas Edisonnal történt, hogy amikor első találmányát, mint fiatalember eladta, több ezres csekket kapott vevőjétől. A csekkel elment a legközelebbi bankba, hogy beváltsa.

A banktisztviselő megnézte, majd Edisonra nézve így szólt:
- Kérem, ez a csekk nem jó.
- Akkor engem becsaptak! - kiáltott meglepődve Edison.
- Nem, nem csapták be kérem, csak hiányzik az ön aláírása.
- Úgy! - szólt Edison megkönnyebbülten, és aláírta a csekket.
Az üdvösség készen van. A királyi menyegzőre minden elkészíttetett. Mégis lesznek, akik nem kóstolják meg a király vacsoráját. Miért? Azért, mert nem jönnek el. Olyan az üdvösség, mint az aranynál, ezüstnél értékesebb áron - drága véren - megvásárolt örökség, amely a tiéd, de a te aláírásod nélkül érvénytelen!
Számodra is megnyílt a Mennyország kapuja, de ha nem lépsz át rajta, minden hiába. Olvastam egy japán politikai fogolyról, akit szabadon bocsátottak volna, ha aláírja a kegyelmi kérvényt. Nem tette meg, és rab maradt.
Számodra is készült kegyelem, csak ott kell legyen a kegyelmi kérvényen a te aláírásod, egyébként hiábavalóvá teszed Isten kegyelmét, és elvesztél.
Ne habozz hát, ne kételkedj, ne könnyelműsködj, hanem mondd el az üdvösség imáját hangosan most!

Hiszem, hogy Jézus Istennek Fia.
Hiszem, hogy Jézus meghalt az én bűneimért.
Hiszem, hogy Jézus feltámadt a halálból, az én megigazulásomért.
Kérlek Jézus, legyél az én Uram, Megváltóm és Gyógyítom!
Jézus, te vagy az én Uram, Megváltóm és Gyógyítom.
Meg vagyok váltva. Újjászülettem Krisztusban. Az Ő Szent Vére megtisztított minden bűntől.
Köszönöm Úr Jézus az örök életet! Ámen.

Róma 10,9-10: Mert ha a te száddal vallást teszel az Úr Jézusról, és szívedben hiszed, hogy az Isten feltámasztotta Őt a halálból, üdvözülsz. Mert szívvel hiszünk a megigazulásra, szájjal teszünk pedig vallást az üdvösségre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.