2012. október 16.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:


Újra állítsd be a szellemi fókuszodat. Én élek, mondja az Úr, és az Én királyságom már áll. Elvégeztetett. Valóságos; és megadtam az utat is arra, hogy egy legyél Velem a Szellem láthatatlan birodalmában. Gyere és legyél közösségben velem a rejtekhelyen. Emelkedj fel a világi gondjaid fölé, és legyünk együtt édes együttlétben. Ne késlekedj! Gyere most, hogy az örömöd teljes legyen!

János 15:9-11 "Ahogyan engem szeretett az Atya, úgy szeretlek én is titeket: maradjatok meg az én szeretetemben. Ha parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok a szeretetemben, ahogyan én mindig megtartottam az én Atyám parancsolatait, és megmaradok az ő szeretetében. Ezeket azért mondom nektek, hogy az én örömöm legyen bennetek, és örömötök teljessé legyen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.