2012. szeptember 17.

Kit fogadtok be?


Készítette: Szapáry-Erdei István
Én az én Atyám nevében jöttem, és nem fogadtatok be engem; ha más jőne a maga nevében, azt befogadnátok. Látod?! Ha más jönne az ö saját nevében: Hit gyüli, metodista, baptista, ilyen olyan pünkösdi stb. Látjátok? JÉZUS KRISZTUST NEM ENGEDITEK BE DE MÁSOKAT A SAJÁT NEVÜKBE BEENGEDTEK! Befogadjátok a mesélő hamis prófétákat akik titeket elvisznek nagyon messze az igazságtól: De van valami kevés panaszom ellened, mert megengeded amaz asszonynak, Jézabelnek, a ki magát prófétának mondja, hogy tanítson és elhitesse az én szolgáimat, hogy paráználkodjanak és a bálványáldozatokból egyenek. (Jel.2.20.) ENNYIT ERRŐL VAGY JÉZUS KRISZTUS AZ IGÉBEN VAGY EGY FELEKEZET AMI NEM FOG SOHA MEGMENTENI!!

Felele Jézus: Sem engem nem ismertek, sem az én Atyámat; ha engem ismernétek, az én Atyámat is ismernétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.