2012. szeptember 24.

AZ ÚR VÁLASZOL, ÉS TANÍT


Szerző: Guti Tünde

Pár héttel ezelőtt arra ébredtem hajnalban, hogy egy erőteljes, mély tónusú férfihang szólít:

   „Kiálts hozzám, és válaszolok!”

Emlékeztem hasonló igére, és folytattam magamban: Oly dolgokra tanítalak, amiket nem tudsz.

   Nagyon meglepődtem, nem volt még ilyenben részem, és bizonyosságom volt arra nézve, hogy Isten kijelentéseket fog adni. Válaszokat, magyarázatokat azokra a kérdésekre, amelyek foglalkoztatnak, vagy a későbbiekben merülnek fel.

   Néhány órával később megkerestem a Bibliaverset, Jeremiásnál találtam rá:

   „Kiálts hozzám és megfelelek, és nagy dolgokat mondok neked, megfoghatatlanokat, amelyeket nem tudsz.” Jeremiás 33:3.

   Egyik este nagyon nehezen aludtam el. Lelki szemeim előtt láttam egy hatalmas, mindenféle anyagból összegyúrt „gömböt” (agyagnak tűnt), ami a kiakasztható madáreledelre hasonlított leginkább, csak óriási formában. Nem tudatosan fogalmaztam meg, hanem szinte váratlanul tört fel bennem a gondolat, mint kérdés, ahogy figyeltem ezt a gömbölyű „masszát”:

   „Valóban a megcsalattatás korszakába léptünk?”

   Eltűnődtem és nagyon meglepődtem a saját kérdésemen. Igen, az egész világon egyre nagyobb méreteket ölt a tévelygés, a bizonytalanság, a lelkiismeret hamis megnyugtatása és az igazságtalanság. Nyugtalanság fogott el, és azért aggódtam, hogyan fogja az Úr kiválogatni ebből az összeragadt egyvelegből azokat, akik „másképp” látnak, akik bár bele vannak gyúrva az „agyaglabdába”, mégis a hamisítatlan Igét akarják követni.

   Azóta folyamatosan kérdéseket teszek fel Istennek. Úgy érzem, örül ezeknek, és szívesen válaszol, ígérete szerint.

   Az Úr előtti csendességben letisztulnak az érzések, kikristályosodnak a gondolatok. Az addig felkavarodott üzenetek, leülepedve tápláló esszenciává tömörülnek.

   Elengedhetetlen a várakozás Isten jelenlétében!

Azok a kinyilatkoztatások, amik az Ő Szent Szelleme által fogannak és maga az Atya segít a megszületésüknél, lesznek azok az igék, amelyek Jézusra mutatnak, a kereszten keresztül vezetnek el Isten országának eddig meg nem értett titkaira, és megvilágítják azt az egyetlen keskeny ösvényt, amely napjaink szellemi zűrzavarában az életre visz.

   Ez az igazság és szentség útja. Jézus, aki maga az ÚT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.