2013. augusztus 11.

ELAINE TAVOLACCI: A félelem nélkülieknek szóló hívás

Múlt héten egy hajléktalanról szóltak a hírek, akit cipő és zokni nélkül találtak New York utcáin sétálva, egy fagyos estén. A rendőr, aki meglátta, megszánta, és bement egy boltba, és vett neki egy pár zoknit és egy pár drágább cipőt. Néhány nap múlva ismét mezítláb látták a hajléktalant az út szélén ülve. Odamentek hozzá az újságírók, és megkérdezték tőle, mi lett az új cipővel. A férfi azt felelte, hogy "Eldugtam a cipőket. Nagyon sok pénzt érnek. Meg is ölhetnek miatta." Ez az ember az életét féltette, mert azt gondolta, hogy valaki megölheti a drága cipő miatt, amit nagylelkűen ajándékoztak neki. Amikor a rendőr hallotta, mit tett a hajléktalan, azt mondta, hogy ő továbbra is, egész életében folytatni fogja, hogy segítsen azokon, akiknek szükségük van erre.

Néhányan közületek félnek elfogadni azokat a drága ajándékokat és elhívásokat, amit Jézus tett lehetővé számotokra. Féltek az ellenség heves reakciójától, ezért nem jártok mindabban, amire az Úr elhívott benneteket.

Az Úr ezt mondja: Ti félelem nélkül születtetek erre a világra. Én félelem nélkülinek teremtettelek benneteket. Erősnek lettetek teremtve, nem félénknek és bátortalannak. Céllal teremtettelek titeket. Azokat keresem, akiket felemelek és használok a végidők aratásában. Az elmétekben azok a gondolatok csak a képzeletetek szüleményei. Ne engedjétek, hogy ezek uralkodjanak a döntéseitek felett. Ne engedjétek, hogy azok, amikből megszabadultatok, visszahúzzanak, mint ahogy a vipera használja a mérgét a prédáját letámadva. Azoknak, akik közületek a sötétség mélyéről szabadultatok ki, itt az idő visszaemlékezni, honnan jöttetek. Ahogy egykor erősek voltatok, bátrak és rettenthetetlenek voltatok valamikor, itt az ideje, hogy ugyanazt a kitartást alkalmazzátok, és ne vonuljatok vissza gyáván. Itt az ideje, hogy még egyszer szellemi lendületbe jöjjetek az Én királyságomért.

Azokat keresem, akik bátrak, készek szembenézni a kihívásokkal, a szellemi hadakozásban pedig hajthatatlanok. Ne féljetek az ellenség hazugságaitól. Ha a vereség gondolatait dédelgetitek magatokban, azok hátráltatni fogják, hogy átvegyétek mindazt, amit nektek készítettem. Akiket eddig lenéztek, azoknak itt az ideje, hogy felkeljetek az elhívásotokba. Nem vagytok méltatlanok arra, hogy kapjatok. Habár a világ elutasított benneteket, Nekem tervem van azokkal, akiket kigúnyoltak, megvetettek, elkerültek vagy kihasználtak. Akiket elhagytak és elutasítottak, most van a ti időtök, hogy kapjatok. Ne érezzétek alkalmatlannak magatokat, mert az Én királyságomban senki sem nagyobb a másiknál. Akik mindenüket elvesztették, most van a ti időszakotok a visszaszerzésre. Nincsenek korlátai annak, amit Én tudok tenni az életetekkel.

Jöjjetek ki a rejtekhelyetekről, és gyertek elő a komfort zónátokból. Annak az ideje van, amikor a körülményeitek fölé kell emelkednetek. Az elernyedtségetek ideje lejárt. Keljetek fel, hogy azzá a magasztos teremtéssé váljatok, amire elhívtalak benneteket. Soha többé ne féljetek az ismeretlentől, és ne féljetek attól, hogy rossz döntéseket is hozhattok. Ne aggódjatok amiatt, és ne tűnődjetek azon, hogy vajon hogyan fog tudni mindez megtörténni. Az az időszak van, amikor új utakra kell kelni, és új dimenziókba kell lépni az Én királyságomban, mondja az Úr.

Ésaiás 41:10 Ne félj, mert én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened; megerősítelek, sőt megsegítelek, és igazságom jobbjával támogatlak.

2 Timótheus 1:6-7 Minekokáért emlékeztetlek téged, hogy gerjeszd fel az Isten kegyelmi ajándékát, amely benned van az én kezeimnek reád tétele által. Mert nem a félelem szellemét adta nékünk az Isten, hanem erőnek és szeretetnek és józanságnak szellemét.

Jakab 2:5 Halljátok meg szeretett atyámfiai, avagy nem az Isten választotta-é ki e világ szegényeit, hogy gazdagok legyenek hitben, és örökösei legyenek annak az országnak, amelyet azoknak ígért, akik Őt szeretik?

2012. december 13.

Staten Island, NY
www.awordinseason.info
www.TheVoiceOfBreakthrough.com


http://gyurinaploja.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.