2013. május 13.

Owl City - egyedül Krisztus (állok)

1 megjegyzés:

  1. Egyedül Krisztus, reményem található

    Ő az én világosságom, az erő, a dal

    Ez a sarokköve, a szilárd talajon

    Iroda a leghevesebb vihar és aszály

    Milyen magasságban a szeretet, amit mélyén a béke

    Ha a félelmek lecsendesedik, ha a törekvések megszűnik

    My Vigasztaló, én all-in-all

    Itt Krisztus szeretetét állok

    Ott a föld teste feküdt

    A világ világossága a sötétség megölték

    Majd feltörése dicsőséges nap

    Fel a sírból feltámadt!
    És ő áll győzelem

    Bűn átka elvesztette a markában rám

    Mert én vagyok az Ő és Ő az enyém

    Vettem a Krisztus drága vérén

    Nem bűn az élet, nem kell félni a halálban

    Ez a hatalom Krisztus bennem

    Az élet első kiáltása a végső lehelet

    Jézus megparancsolja a végzetem

    Nincs áram a pokol, nincs rendszer az ember

    Valaha is összeszedi nekem a kezéből

    Till Visszatér vagy hív haza

    Itt a Krisztus ereje állok

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.