2012. augusztus 7.

Bob Gass: Ez a te látomásod – fel kell fedezned! (2)


„…Írd le ezt a kijelentést, vésd táblákra, hogy könnyen el lehessen olvasni!” (Habakuk 2:2)

Jézus ezt mondta: „…én azért születtem…” (János 18:37). Amikor tudod, hogy miért vagy itt ezen a világon, hogy mi az Istentől kapott célod, akkor gyakorlatilag megállíthatatlan vagy. Nem leszel tökéletes, de meglesz a veled született erő ahhoz, hogy felülkerekedj minden akadályon, amivel találkozol. Ha valami elterelné a figyelmedet, Isten szeret eléggé ahhoz, hogy újra maga felé irányítson, helyreigazítson, és visszatereljen a helyes útra. De ahhoz, hogy a megfelelő választ meg tudd találni, először is a megfelelő kérdéseket kell feltenned.

 Mint például:

1) Milyen vágyak élnek bennem szinte egész életemben?

2) Mi indít leginkább arra, hogy termékeny legyek?

3) Mi tart mozgásban még akkor is, amikor fáradt vagyok?

 4) Mi segít abban, hogy ne adjam fel akkor sem, ha ellenállással találkozom?

5) Mi az, amit ha végzek, nem is tűnik munkának?

6) Mi az, amit ha teszek, arra mások pozitívan, támogatóan válaszolnak?

7) Mi az, amit ha teszek, az ajtók szinte maguktól nyílnak, minden erőfeszítés nélkül?

 8) Mit gondolnak munkámról bölcs vezetők és Isten szerinti tanácsadók?

9) Mi az, ami miatt jó érzés, hogy én én vagyok?

10) Mi az, ami beindítja, felszínre hozza ötleteimet, kreativitásomat?

11) Mi az, amit hajlandó vagyok feláldozni ennek érdekében?

12) Mit teszek, amit bátran fel merek ajánlani Istennek, mint neki tetsző ajándékot?

13) Mi az, amit fizetés nélkül is szívesen tennék, ha megengedhetném magamnak?

14) Mi az, aminek véghezvitele annyira fontos számomra, hogy ellenállnék a Sátán minden ostromának?

Mit mond most neked Isten? Még nincs túl késő, fedezd fel látomásod, és kövesd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.