2012. augusztus 27.

A gondviselő Isten


Készítette: Csilla Szabó
Képzeljétek!
Ma délelőtt bringával a Sóstói út, és a Csalóköz sarkán egy nagyot borultam, felállni alig bírtam, és csak nagyon nehezen szedtem össze magam. Ekkor hallottam, hogy egy mentőautó szirénázz nem messze. Gondoltam valahova siet.... a másik pillanatban, csak azt vettem észre, hogy ott parkol le mellettem, kiugrik a két mentős, és szalad oda hozzám, hogy segítsen, és megkérdezik, hogy nag
y gond van-e, ellássanak, vigyenek be?............... Szóhoz jutni nem tudtam a döbbenettől!!!! Azt sem tudtam, hogy köszönjem meg!!!! ....kiderült, épp arra szállítottak valakit, és látták az esésem, ezért visszafordultak (szirénázva), csak hogy segítsenek!!!!

Köszönöm!!!!!...még egyszer
Kérek mindenkit, hogy like-olja, hátha eljut hozzájuk!!!!!

Velem ilyen még soha nem történt! De, piszok jó érzés, hogy vannak ilyen segítőkész emberek!!!!!!!!!!
(mielőtt valaki beszólna, nem ittam, edzésen voltam :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.