2012. augusztus 9.

A MOTORHÁZTETŐ ALATT


Fil 4,10-19.

10 Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a velem való törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt rá alkalmatok. 11 Nem a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim között elégedett legyek. 12 Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is, egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. 13 Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem. 14 Mégis jól tettétek, hogy közösséget vállaltatok velem nyomorúságomban. 15 Azt pedig tudjátok ti is, filippiek, hogy az evangélium hirdetésének kezdetén, amikor eltávoztam
Macedóniából, az ajándékozás és elfogadás tekintetében egyetlen gyülekezet sem állt velem kapcsolatban, csak ti egyedül, 16 mert egyszer-másszor Thesszalonikába is küldtetek szükségleteimre. 17 Nem mintha az ajándékot kívánnám, hanem azt kívánom, hogy bőségesen kamatozzék az a ti javatokra. 18 Átvettem mindent, és bővelkedem. El vagyok látva, miután megkaptam Epafroditosztól, ami tőletek jött olyan kellemes illatként és kedves áldozatként, amely tetszik az Istennek. 19 Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdagsága szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban.

                       A MOTORHÁZTETŐ ALATT


Mindenre van erőm Krisztusban, aki megerősít engem. (Fil 4,13)

Apám meglehetősen ügyes szerelő, és sokszor voltam a segédje. Egyszer javítás miatt kiszereltük egy kamion motorját. Emlékszem, a motor nélküli kamion előtt állva, azt gondoltam, hogy ez a monstrum milyen kiszolgáltatott a hajtómű nélkül.

Ez a kép segített abban, hogy saját magamra is másképp tekintsek.
Amolyan független típusú férfi vagyok, aki a kemény munkában, a
határozottságban, a kitartásban hisz. Mindig is úgy gondoltam, ha elég
keményen dolgozom, és elég határozott vagyok, akkor bármit megtehetek.Ennek ellenére, néha olyan kihívásokkal szembesülök, amikkel egyedül nem tudok megbirkózni.

Túléltem egy rákbetegséget, átestem operáción, és olyan kezeléseken,
amik érzelmileg, fizikailag, szellemileg is kikészítettek. Amikor
leggyengébb és legsebezhetőbb voltam, akkor jöttem rá, honnan származik az erőnk: Jézus Krisztusból. Nélküle olyan az életünk, mint az a régi kamion a motor nélkül. Kívülről jól nézhetünk ki, de hiányzik a belső erőnk. De Jézus bennünk él, és erővel lát el, ha szükségünk van rá.

Imádság: Istenünk, köszönjük állandó gondoskodásod, és jelenlétedet,
különösen sebezhető voltunkban. Add erőd, hogy a napi kihívásokat
elviseljük. Ámen.

Az élet bármit tartogat, ma mindenben Krisztust keresem.
Dennis G. Burk (Texas, USA)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.