2012. augusztus 2.

Megvallás betegség ellen


 Készítette: Győzedelmes Gyülekezet
KRISZTUSSAL EGYÜTT MEGHALTAM A BETEGSÉGNEK
Jézus nevében alávetem a testemet a kereszt hatalmának.
A kereszten meghaltam Jézussal együtt a betegségnek,
a fájdalomnak, a kívánságnak, a bûnnek, hogy Krisztussal
együtt éljek az Istennek, a Szent Szellem ereje, a feltámadás
ereje által. Az én tagjaimat alávetem az Igének, és
engedelmességben való szolgálatra odaszánom az Istennek,
mint aki a halálból életre keltem. Ahogy meg van írva,
az én tagjaimat alávetem a kereszt hatalmának, és odaszánom
az Istennek az igazságnak fegyvereiül az üdvösség
szolgálatára a Szent Szellem hatalmas ereje által. (Róm. 6,8–13.)
Krisztussal együtt megfeszíttettem a Jézus Krisztus
keresztjén, és ott meghaltam a betegségnek és a fájdalomnak.
Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a
Krisztus, amely életet pedig most a testben élek, az Isten
Fiában való hitben élem, aki szeretett engem és Önmagát
adta értem, hogy én Isten dicsõségére tökéletes és szent
egészségben éljek. A bûn, betegség, fájdalom és kívánság
rajtam nem uralkodik, mert nem vagyok törvény alatt,
hanem kegyelem alatt. (Gal. 2,20. Róm. 6,14.)
Krisztussal együtt új életre támadtam fel. Isten örök élete
munkálkodik a testemben és gyógyulás formájában megnyilvánul
a tagjaimban. Isten új törvénye érvényes számomra:
A Jézus Krisztusban való élet szellemének törvénye
vonatkozik rám, így megszabadultam a bûn, a betegség,
a fájdalom és a halál törvényétõl. (Róm. 8,2.)
Test, halld meg a hit szavát: Annak a Szelleme lakik
bennem, aki feltámasztotta Jézust a halálból, és ugyanõ,
aki feltámasztotta Krisztus Jézust a halálból, megeleveníti
az én halandó sejtjeimet, szerveimet és az egész testemet,
az Õ bennem lakozó Szelleme által. (Róm. 8,11.)
Hatalmat veszek a testem minden sejtje felett, és a Jézus
nevében megtiltom a betegség bármely megnyilvánulási
formáját, mert arra kaptam elhívást, hogy uralkodjak az
életben az egy Jézus Krisztus által. A Királyok Királyának
hatalmával életet parancsolok a testem számára. Az Úr
Jézus élete meglátható az én testemben, mert az Õ testének
tagja vagyok, az Õ testébõl való és az Õ csontjaiból való.
Az Õ testébõl való tökéletesen egészséges test vagyok,
és az Õ csontjaiból való tökéletesen egészséges csontozat
vagyok, az Õ szent ereibõl való tökéletesen egészséges
érrendszer vagyok. (Róm. 5,17. Ef. 5,30.)
A fájdalomnak, betegségnek, az ellenség minden hazug
tünetének megparancsolom, hogy felkeljen és eltávozzon
a testemrõl, és a tengerbe vesse magát; és mivel a szívemben
nem kételkedem, ezért meglesz nekem, amit mondtam,
Jézus szavaival élve. Az egész testem teljes és tökéletes
egészségnek örvend. (Márk 11,23.)
A számmal megvallott Ige, Isten Igéje az ajkamon, élõ és
ható, és élesebb minden kétélû fegyvernél, és elhat a
léleknek és a szellemnek, az ízeknek és a velõknek megoszlásáig,
és elhat az egészséges és a tünetekkel terhelt
és rendellenes sejtek megoszlásáig, elkülöníti, eltávolítja
és levágja azokat, és gyógyulást és megújulást hoz a
testemben. (Zsid. 4,12.)
Testem a Szent Szellem örök templomává vált, és Õ õrködik
testem tökéletes és teljes egészsége felett. A szent vér
ereje áramlik a testemben, ésmegújítja minden szervemet.
A számmal megvallott Igét, amely a szívem hitébõl fakadt,
a Fõpapom kezébe ajánlom, aki kegyelemmel teljes
irántam, és beteljesíti mindazt, amit az imámba foglaltam.
(1Kor. 6,19. Zsid. 4,14. 7,25–26.) Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.