2014. december 21.

"EZ A TE ÉLETED?"

Kol 3,1-4.

1 Ha tehát feltámadtatok a Krisztussal, azokat keressétek, amik odafent vannak, ahol a Krisztus van, aki az Isten jobbján ül. 2 Az odafennvalókkal törődjetek, ne a földiekkel. 3 Mert meghaltatok, és a ti életetek el van rejtve a Krisztussal együtt az Istenben. 4 Mikor Krisztus, a mi életünk megjelenik, akkor vele együtt ti is megjelentek dicsőségben.

                         "EZ A TE ÉLETED?"

Mert nekem az élet Krisztus (Fil 1,21)

Egy barátomat látogattam meg, akiről tudtam, hogy keresztyén. Nem régóta ismertem, de mindketten olvastuk a Csendes Perceket. Korábban beszélt nekem arról, mekkora áldásban részesül az egész világról érkező meditációk olvasása során.

Az egyik példány ott feküdt az asztalán, mikor hirtelen rátette a kezét, és egyenesen megkérdezte: "Ez a te életed?" Kérdése arra késztetett, hogy mérlegre tegyem, vajon valóban Isten jelenti a mindent számomra.

Később azon kaptam magam, hogy elkötelezettségem mélységén töprengek.
Valóban Isten az életem? Vagy csak egy része az életemnek? Mennyi időt töltök Istennel? Beszorítom őt néhány reggeli és elalvás előtti percbe?

Kérem Isten segítségét, ha a jövőt tervezem? Néhány válasz kényelmetlen érzéseket keltett bennem, s barátom kérdése alázatra indított. Azt akarom, hogy életem el legyen "rejtve a Krisztussal együtt az  Istenben" (Kol 3,3), ne csupán egy része legyen az övé, mikor éppen nekem megfelelő.

Ha legközelebb megkérdeznek, hogy "Ez az életed?", szeretném, ha teljes szívemből így felelhetnék: "Nekem az élet Krisztus."

Imádság: Drága Úr Jézus, segíts minket, hogy teljesen átadhassuk neked az életünket, anélkül, hogy egy részét is visszatartanánk. Hadd élhessünk Benned és érted. Ámen.

Mennyire Istené az életem?

Susan Hibbins (Lincolnshire, Anglia)

http://csendespercek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.