2013. július 4.

Meghallgat az Úr!!

Készítette: Bölcsesség Biblia


Szeretem az Urat,
mert meghallgatja esedezéseim szavát.
Mert az ő fülét felém fordítja,
azért segítségül hívom őt egész életemben.
Körülvettek engem a halál kötelei,
és a pokol szorongattatásai támadtak meg engem;
nyomorúságba és ínségbe jutottam.
És az Úrnak nevét segítségül hívám:
Kérlek Uram, szabadítsd meg az én lelkemet!
Az Úr kegyelmes és igaz, és a mi Istenünk irgalmas.
Az Úr megőrzi az alázatosokat;
én ügyefogyott voltam és megszabadított engem.
Térj meg én lelkem a te nyugodalmadba,
mert az Úr jól tett teveled.
Minthogy megszabadítottad lelkemet a haláltól,
szemeimet a könyhullatástól és lábamat az eséstől:
Az Úr orczája előtt fogok járni az élőknek földén.
(Zsoltárok 116:1-9 KAR)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.