2013. július 25.

Belül

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház


Bölccsé teszlek és megtanítlak téged az útra, amelyen járnod kell: szemeimmel tanácsollak téged. Ne legyetek oktalanok, mint a ló, mint az öszvér, ezeknek kantárral és zablával kell szorítani az állát…
- Zsoltárok 32,8. 9.

Tudtam a belső bizonyosság által, hogy vissza kell mennem abba a gyülekezetbe. Azt is tudtam: a feleségemnek is az a belső bizonyossága, hogy vissza kell menni. Mégis azt akartam, hogy az Úr valamilyen „természetfeletti” módon mozduljon és erősítse meg ezt. (Akkor még csak huszonhárom éves voltam.) Azt akartam, hogy Isten adjon nekem egy szót, nyelveket és magyarázatát, próféciát — vagy talán még azt is, hogy írja fel az égre, hogy: „MENJ EL ODA!” Ezért böjtöltem és imádkoztam három napig. Harmadnap már térden állva sikoltoztam, kiáltoztam és könyörögtem, mivel eddig terjedt a tudományom: „Ó, drága Istenem…” Isten pedig azt mondta nekem — mert Ő éppúgy vezet belső hang által, mint belső bizonyosság által — „Kelj fel onnan, és hagyd már abba!” Én felkeltem, de azt mondtam: „Uram, ha adnál nekem egy természetfeletti jelet, akkor jobban érezném, hogy vissza kell mennem abba a gyülekezetbe.” Ő azt válaszolta: „Mindened megvan, amit adni akarok neked. Nincs szükséged semmilyen jelre, sem írásra az égen. Nincs szükséged nyelvekre és magyarázatára, se próféciára. Te belül tudod, hogy mit kell tenned. Akkor most tedd meg!”

Megvallás: Az értelmem szemei megvilágosodtak. Én belülről tudom, hogy mit kell tennem. Isten vezet engem ezáltal a csodálatos belső bizonyosság által. Én pedig hallgatok erre! 
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.