2013. július 28.

Tanulj meg hallgatni rá!

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

De mikor eljön Ő, az igazságnak Szelleme… a bekövetkezendőket megjelenti néktek.
- János 16,13.

Egyik szolgáló barátomnak három olyan súlyos autóbalesete is volt, alig tíz éven belül, aminek során emberek haltak meg. Felesége is majdnem meghalt, ő pedig súlyosan megsérült. De Isten keze mindkettőjüket meggyógyította. Amikor hallott engem arról tanítani, hogyan hallgassunk a szellemünkre, a belső bizonyosságra, azt mondta: „Hagin testvér, mindegyik baleset elkerülhető lett volna, ha hallgattunk volna a belső megérzésünkre.” Az emberek mégis így okoskodnak: „Egyszerűen nem értem, hogy történhettek azok a balesetek egy ilyen jó kereszténnyel, aki ráadásul prédikátor.” Nos, meg kellett volna tanulnia a szellemére hallgatni, éppúgy ahogy neked is meg kellene tanulnod hallgatni a tiédre. Az emberek Istent akarják hibáztatni, és azt mondják, hogy Isten tette. De ahogy ez a prédikátor is mondta: „Bárcsak hallgattam volna arra a belső megérzésre, hogy valami történni fog, bárcsak vártam és imádkoztam volna. Ehelyett azt mondtam: Most nem érek rá, nincs időm imádkozni.” Sok esetben, ha vártunk volna Istenre, amikor ott volt ez a belső bizonyosság, Isten megmutatott volna nekünk bizonyos dolgokat, mi pedig el tudtuk volna kerülni a nehézségeket. De ne siránkozzunk és sóhajtozzunk múltbéli hibáink miatt. Ragadjuk meg a jelen lehetőségeit és legyen gondunk arra, hogy kövessük a belső bizonyosságunkat a jövőben. Tanuljuk meg fejleszteni a szellemünket — tanuljunk meg hallgatni rá, és azután engedelmeskedjünk neki.

Megvallás: Én egyre szellemtudatúbbá válok. Állandóan fejlesztem a szellememet, állandóan hallgatok rá!
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.