2013. július 29.

A második mód: a belső hang

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

Igazságot szólok a Krisztusban, nem hazudok, lelkiismeretem velem együtt tesz bizonyságot a Szent Szellem által.
- Róma 9,1.

A belső bizonyosság az első számú mód, ahogy a Szent Szellem vezet minket. A második számú a belső hang általi vezetés. A belső embernek éppúgy van egy hangja, ahogy a külsőnek is. A belső ember hangját ‘lelkiismeret’-nek nevezzük. Hívjuk még megérzésnek, belső vezetésnek, belső bizonyságnak vagy „a csendes kis hang”-nak is. Ez nem a Szent Szellem hozzánk szóló hangja, mert ha a Szent Szellem szól, az Ő hangja tekintélyesebb. A csendes kishang a saját szellemünk hangja. Ám a szellemünk mégiscsak a Szent Szellemtől veszi, aki bennünk él. Elmeséltem például, a július 19-i részben, hogy miként tűnt úgy, mintha egy ‘figyelmeztető jelzés’ szólalt volna meg bennem, ahogy beléptem abba az eladó épületbe Tulsában. A bensőmben tudtam — ez az! Mégsem akartam hallgatni rá. Amikor később a feleségem megkérdezett, azt mondtam: „Nem, ott maradunk, ahol vagyunk.”
Aznap este azonban, amikor lefeküdtünk, nem tudtam elaludni. A lelkiismeretem kínzott; a szellemem tudta, hogy nem hallgattam rá. Ezért azt mondtam: „Uram, a saját fejem szerint nem akarok Tulsába költözni. De ha Te azt akarod, nem állok az utadba.” Hirtelen, a csendes kis hang a bensőmben azt mondta: „Oda fogom adni azt az épületet neked. Te csak rám figyelj.” És Isten tényleg ezt is tette!

Megvallás: Én hallgatok a szellemem hangjára, és engedelmeskedem neki.
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/
 —

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.