2013. július 28.

Keresztény felszereltség

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

És nektek kenetetek van a Szenttől, és mindent tudtok.
- 1János 2,20.

Bár még csak újszülött csecsemő voltam Krisztusban, még mindig ágyhoz kötve, de tudtam bizonyos dolgokat belső bizonyosság által.
Például azt mondta nekem anyám egy nap: „Fiam, nem szeretnélek felzaklatni, de valami baj van Dubbal.” Dub bátyám elment Rio Grande Valley-be, munkát keresni. (Tizenhét éves volt akkor.) A nagy gazdasági válság napjait éltük. Mama keresztény volt, bár nem volt betöltekezve a Szellemmel, mégis volt egy szorongató bizonyosság a szellemében, hogy baj van. — Nem tudom, mi ez — mondta. — Lehet, hogy börtönben van, vagy valami ilyesmi.
— Mama — mondtam —, én ezt már napok óta tudom. Dub nincs börtönben. Veszélyben volt az élete, de imádkoztam és minden rendben lesz vele. Dubnak nincs semmi baja, túl fogja élni.
Három éjszakával később megérkezett Dub. Nem talált munkát, ezért úgy döntött, hogy tehervonatokon potyázva hazajön. Sok ember „utazott” ilyen módon a vasúton azokban a napokban. Egy vasúti felügyelő azonban rátalált Dubra, fejbe vágta és kidobta a mintegy 90 km-es sebességgel haladó vonatból. Dub háttal végigcsúszott a sínek melletti szénsalak rakáson. Csoda, hogy nem tört el a gerince — az történt volna, ha mi nem tudunk erről belső bizonyosság által és nem imádkozunk. Tudtunk róla, mert keresztények voltunk.

Megvallás: Nekem kenetem van a Szenttől, és mindent tudok.
/Kenneth Hagin-Hitünk tápláléka napi adagokban/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.