2013. október 22.

Az Istentől kapott hit

Mert a nékem adott kegyelem által mondom mindenkinek közöttetek, hogy senki ne tartsa többre magát, mint kell, hanem józanul gondolkodjék, amint az Isten adta kinek-kinek a hit mértékét.. ROMA 12,3.

Hit: igen, erre van nekem szükségem - mondják sokan. És imádkozom is, hogy Isten adja meg nekem. De ezzel csak az idődet vesztegeted. Nincs több értelme Istenhez imádkoznod hitért, mint annak, hogy az ujjaiddal malmozol, azt a mondókát hajtogatva: Ragyogj, ragyogj kicsi csillag. A hitért való imádkozás reménytelen vállalkozás és elpocsékolt idő, mert minden hivő megkapta az isteni fajta hitnek egy bizonyos mértéket. Nem kell megszerezned. Nem kell imádkoznod érte. Nem kell böjtölnöd érte. Nem kell jó cselekedetekkel és jó magaviselettel kiérdemelned. Már a tied.

Pál nem a bűnösöknek irt, hanem a hivőknek, a Római levélnek ebben a versében. Azt mondta: mondom mindenkinek közöttetek [nem a világon mindenkinek], az Isten adta kinek-kinek a hit mértékét. Minden hivőnek van hite! Isten adta nekik!

Megvallás: Isten megadta nekem a hit mértékét. Nekem megvan az isteni fajta hit egy mértéke! Isten ezt már megadta nekem! Már megvan nekem.

Kenneth Hagin: Hitünk tápláléka napi adagokban/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.