2013. október 26.

Apa ..... Ez fáj !

Mátrix Közhasznú Alapítvány

A nevem Chris
Három vagyok,
A szemeim beduzzadtak
Nem látok ,
Hülyének kell lennem
Rossz kellett legyek,
Mi más tehette volna
Az apukám ilyen őrülté?
Remélem jobban leszek
Remélem nem maradok ilyen csúnya,
Akkor talán az anyukám
Szeretne újra megölelni .
Nem tettem rosszat
De nem tudom elmondani
Be vagyok zárva
Egész nap.
Ha felébredek, egyedül vagyok
A ház sötét
A szüleim nincsenek otthon
Amikor a mama hazajön
Megpróbálok jó lenni
Így talán csak egy
Ütést kapok ma este.
Most hallottam az autót
Az apukám hazajött
A Charlie bárból
Hallom átkozódik
Engem szólít
Hozzányomom magam
Újra a falhoz
Megpróbálok elrejtőzni
Gonosz szemeitől
Annyira félek most
Elkezdek sírni
Ő rámtalál
Csúnya szavakkal illet ,
Azt mondja , hogy az én hibám
Hogy ő szenved a munkahelyén
Pofoz és üt
És kiabál velem tovább ,
A végén kiszabadulok
Az ajtóhoz futok
Már bezárta....
Elkezdek üvölteni ,
Ő elkap és elhajít ,
Újra a kemény falhoz
A földre zuhanok
A csontjaim eltörtek,
És az apám folytatja
További szitkok között ,
" Sajnálom ! " , Sikoltom
De túl késő már.....
Arca eltorzult
Elképzelhetetlen formába
A kín és a fájdalom
Újra és újra
Ó kérlek Istenem , irgalmazz !
Ó kérlek, legyen vége !
Végre abbahagyja
És az ajtó felé indul
Ott fekszem mozdulatlan
Elterülve a padlón
A nevem Chris
Három vagyok ,
És ma este az apám
Meggyilkolt engem .....

Csak Amerikában és Latin-Amerikában naponta 40 millió gyermeket ér testi vagy lelki bántalmazás.
Magyarországon tízezernél több azon gyermekek száma, akik rettegésben élnek, mert rendszeresen, bántalmazzák, vagy megalázzák szüleik.
Hazánkban naponta minimum 8 gyermeket bántalmaznak súlyosan.
Közülük évente minimum harminc gyermek meghal

Igen, te segíthetsz!
Nem szabad tovább csendben néznünk!
Mert neked is tenned kell,
ha hallod a segélykérést,
ha látod a szenvedést
ha hallod a sírást….
A szomszédból, az utcából, vagy akárhonnan
Ha megérintettek a szavak,
Tegyünk ellene!

Oszd meg, köszönjük!
www.facebook.com/matrix.alapitvany

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.