2013. június 23.

Joseph Prince: Újjászületve, hogy hatalmat végy

Amikor Isten megteremtette az embert, uralmat adott neki minden fölött a Földön. Ahhoz, hogy nagyjából megértsük milyen hatalom is lett volna ez - ha az ember nem esett volna bűnbe - vegyük szemügyre a tökéletes embert, Jézus Krisztust.

Amikor Jézus templomi adót akart fizetni, mindössze annyit kellett tennie, hogy megparancsolta egy halnak, hogy hozzon pénzt neki (Máté 17:24-27). Amikor nagy tömegnek volt szüksége élelemre, csupán annyit elég volt tennie, hogy megsokasította az öt kenyeret és két halat (Márk 6:34-44). Amikor vihar fenyegette a tanítványainak az életét, csupán oda kellett szólnia a viharnak és tökéletes nyugalom állt be (Márk 4:35-41). Minden beteg, akit hozzá hoztak, gyógyultan távozott. Még a halottakat is visszahozta az életbe, mert uralma volt a halál felett!
Ma ugyanolyan hatalmad van, amivel Jézus bírt​​, mert Krisztus benned van.  (Kol 1,27 "Prince pásztor, felejtsd el az uralmat a tenger, levegő vagy föld felett. Mindössze azzal is beérném, ha uralmat tudnék venni a hátfájásom felett, amely megfosztott a gyerekeimmel együtt töltött időtől. Uralkodni akarok a pénzügyi helyzetem felett."

Barátom, mivel Isten célja a te számodra az, hogy uralkodj a Földön, Ő egészségben fog tartani. Elvégre elég nehéz úgy uralkodni a földön, ha beteg vagy és az ágyat nyomod. Isten bőséggel gondodat fogja viselni, hisz nehéz úgy csinálni dolgokat, hogy szegény vagy.

Meg kell, hogy értsük, hogy mivel Isten nagyobb jelentőségű célja az ember számára az, hogy uralkodjon a földön, így a kisebb jelentőséggel bíró áldást is megadja, mint például az egészséget és a jólétet. Akkor elkezdjük magunkat úgy látni, ahogyan Isten lát minket; hatalommal, győztesen sétálunk át a nehéz körülményeink között ebben a természetes birodalomban.

A Szellemben születtél újjá; arra születettél, hogy irányíts és uralmat vegyél minden felett a Földön!

És monda Isten: Teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra; és uralkodjék a tenger halain, az ég madarain, a barmokon, mind az egész földön, és a földön csúszó-mászó mindenféle állatokon.  (1Mózes 1:26 KAR)

Joseph Prince


forrás: http://www.uzenetek.com/2012/07/ujjaszuletve-hogy-hatalmat-vegy.html#ixzz2UHnT5sVY



Megváltás az átok alól! Kenneth E. Hagin

Készítette: Élő Víz


A Biblia azt mondja, hogy Jézus a szabadító és nem a pusztító. Ezt a felfedezést tette Dowie aznap: a sátán a pusztító, Jézus a szabadító.

Első levelében János azt mondja Jézusról: Azért jelent meg az Istennek Fia, hogy az ördög munkáit lerontsa. (Ján. 3:8)

Újfent: a Biblia azt mondja a Lukács 9:56-ban: Mert az embernek Fia nem azért jött, hogy elveszítse az emberek szellemét, hanem hogy megtartsa.

Két évvel ezelőtt egy kedves levelet kaptam egy fiatalasszonytól, aki börtönben volt, de közel volt a szabadulása.

Azt írta, hogy 5 éves volt, amikor a szülei elváltak, és őt az apjának ítélték. Az apja egymás után váltogatta a nőket, és a lány 13 évesen az utcára került, prostituált lett. Aztán elkezdett kábítószerezni is.

17 évesen férjhez ment egy jóval idősebb férfihez, menedék és biztonság miatt. Egy év múlva szült egy gyereket. Rá egy évre letartóztatták kábítószer forgalmazása miatt, és börtönbe zárták.

Nagyon elkeseredett voltam. Istent okoltam a szüleim válása miatt a rossz életemért, minden rosszért, ami történt velem.

A cellatársamnak volt egy példánya az Ön lapjából, A hit világá-ból. Többször próbált bizonyságot tenni nekem, de nem akartam meghallgatni, és a lapot sem akartam elolvasni.

Egyszer, amikor nem volt a cellában elolvastam, és az első cikk arról szólt, hogy Ne okold Istent! Akkor értettem meg, hogy az ördög rabolt el az édesanyámtól, miatta esett szét a családom, ő okozta az egész nyomorúságomat, a szenvedéseimet, a szívfájdalmamat. Dühös lettem az ördögre, mert hazudott nekem.

Letérdeltem, odaadtam Istennek a szívemet, és újjászülettem.

Megrendeltük az Ön lapját, és mindketten megkeresztelkedtünk a Szent Szellemben. Elindítottunk egy ima-összejövetelt, ahol még 39 fogolytársunk üdvözült és keresztelkedett meg a Szent Szellemmel. Szeretném megköszönni, hogy elhozta hozzám az igazságot.

A férje is üdvözült és megkeresztelkedett a Szent Szellemben és azt tervezték, hogy egy szolgálatot indítanak.

Ahogy elolvastam a levelét, erről az elvről gondolkoztam: ne okold Istent. És azon az Igén is: És megismeritek az igazságot, és az igazság szabadokká tesz titeket (Ján. 8:32)

Az igazság szabaddá tette.

Jézus azt mondja a János 10:10-ben: Én azért jöttem, hogy életük legyen és bővölködjenek. Még hozzátette: A tolvaj (sátán) nem egyébért jő, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson.

Ebben a versben, Jézus szembeállítja Isten és az ördög munkáit. Látod, az aki lop, aki öl, pusztít, az az ördög. Ez elég világosan látható, nemde?

Jézus egy másik fontos kijelentést is tett ebben a versben, amikor azt mondta: Én …jöttem...

Ki ő?

A Biblia azt tanítja, hogy Jézus Isten megnyilvánulása testben. A János 14:9-ben Jézus azt mondja: Annyi idő óta veletek vagyok és még nem ismertél meg engem, Filep? Aki engem látott, látta az Atyát.

A médiákban gyakran tárják elénk, milyen egy-egy közéleti személyiség „valójában”. Ha azt akarod megtudni, hogy Isten milyen "valójában", nézz Jézusra. Isten ugyanolyan, mint Jézus. Ő mondja: aki engem látott, látta az Atyát.

Ezért, ha látni akarod, amit Istent tesz, nézz Jézusra! A János 14:10-ben azt mondja: Nem hiszed-é, hogy Én az Atyában vagyok és az Atya Énbennem van? A beszédeket, amelyeket én mondok néktek, nem magamtól mondom, hanem az Atya, aki én bennem lakik, Ő cselekszi e dolgokat.

Isten cselekedete munkálkodott Jézusban, aki a Szent Szellem kenetével embereket gyógyított. Az Ap.Csel 10:38-ban azt olvassuk, hogy Isten felkente a Krisztus Jézust Szent Szellemmel és erővel – gyógyító erővel – aki széjjeljárt, jót cselekedett és mindenkit meggyógyított, aki az ördög hatalma alatt volt. Ezek az Isten cselekedetei. (Ezek és más Igék világosan megmutatják, hogy a betegség az ördögtől való.)

Amikor Jézus azt mondja: az Atya... cselekszi e dolgokat, azt úgy érti, hogy Ő cselekedte mindazt, amit Jézus cselekedett. Például, amikor azon a kis hajón, a Galileai tengeren megdorgálta a szelet és lecsendesítette a tengert, valójában az Atya tette azt, Jézuson keresztül.

Ha azt feltételeznénk, hogy Isten okozta a vihart, akkor Isten önmaga ellen tett volna, ha megdorgálja. Ugyanez a helyzet a gyógyítással. Ha Isten lenne a betegség és a fájdalom okozója, ugyanakkor Ő gyógyította meg az embereket Jézus által, akkor nem önmaga ellen cselekedne? (Jézus azt mondja a Márk 3:24-25-ben, hogy ha egy ház önmagában meghasonlik, nem maradhat meg.)

A János ev. 14. fejezetében az Ő kijelentése a 9. versből: Aki engem látott, látta az Atyát; egy másik kijelentése a 10. versében: Az Atya, aki én bennem lakik, Ő cselekszi e dolgokat; és az Ap.Csel. 10:38-ból: Ki széjjeljárt jót tévén és meggyógyítván mindeneket, kik az ördög hatalma alatt voltak. Ezek az Igék számomra kizárják, hogy Istentől legyen a fájdalom és a betegség. Az Atya Isten igaz természete megcáfolja ezt a tanítást.

Jézus világosan tanította ezekben és más Igékben, hogy a szenvedés és a betegség a sátántól való.

Vizsgáljuk meg például a Lukács 13. fejezetét. Itt Jézus a zsinagógában tanított, amikor bement egy asszony, aki meg volt görbedve, és teljességgel nem tudott felegyenesedni. Gondolom, valamilyen izületi gyulladásban szenvedhetett, mert a teste meg volt görbülve.

Jézus magához hívta, és azt mondta neki: Asszony, feloldattál a te betegségedből! Utána pedig rátette a kezét. Nyilvánvaló: ezzel az érintéssel Isten gyógyító ereje beáramlott a testébe. Az asszony felegyenesedett és azonnal meggyógyult.

A zsinagóga vezetői megharagudtak Jézusra, mert szombaton gyógyított. Jézus egy fontos kijelentést tett: Hát ezt, az Ábrahám leányát, kit a sátán megkötözött imé, tizennyolc esztendeje, nem kellett-é feloldani e kötélből szombat napon? (16.)

Három igazságot jelentett ki: 1) A sátán kötözte meg; 2) Fel kellett oldani a kötelékből és 3) Azért kellett feloldani, mert Ábrahám leánya.

– Igen –, mondják – a gyógyulás csak a zsidó népet illeti meg. (Valahányszor előjössz egy Igével, ami fizikai, vagy anyagi jólétet, vagy valamilyen más áldást ígér, valaki azt fogja mondani: – Ez csak a zsidókra vonatkozik.) Álljunk meg egy percre!

Menjünk vissza a Galáta 3:13-14-hez: A Krisztus váltott meg minket a törvény átkától, átokká lévén érettünk; mert meg van írva: Átkozott minden, aki fán függ; Hogy az Ábrahám áldása a Krisztus Jézusban legyen a pogányokon, hogy a Szellem ígéretét elnyerjük hit által.

Most nézzük meg a 29. verset: Ha pedig a Krisztuséi vagytok, tehát az Ábrahám magva vagytok, és ígéret szerint örökösök.

A Krisztusé vagy? Tudod, hogy ez nem azt jelenti, hogy Ábrahám fizikai magja, fizikai utódja vagy. De ha a Krisztusé vagy – ha újjászülettél –, akkor Ábrahám szellemi magja vagy, és akkor az örököse is vagy, ígéret szerint.

Most nézzük meg a 7-es verset: Értsétek meg tehát, hogy akik hitből vannak, azok az Ábrahám fiai.

Jézus azt mondta: Ezt az asszonyt ki kellett oldozni a betegségéből, mert Ábrahám lánya. És Isten ma is ugyanezt mondja: Ti, Ábrahám (szellemi) fiai és lányai, nem kellene megkötözve lennetek betegségtől és fájdalomtól. Nektek szabadoknak kellene lennetek.

Hála érte Istennek, Jézus azért jött, hogy kiszabadítson a sátán kezéből, a bűnből és a betegségből, mert Jézus váltott meg minket a törvény átkától. (Gal. 3:13)

Hogy megtudjuk, mi a törvény átka, vissza kell mennünk a törvényekhez, az 5Mózeshez a Bibliában. Itt láthatjuk, hogy a szegénység, a betegség és a szellemi halál a törvény átka.

Isten szövetséget kötött Izráel gyermekeivel, amikor úton voltak az Igéret Földje felé, az Egyiptomból való kiszabadulás után. Isten figyelmeztette őket, ha nem az Ő törvényei szerint járnak, és nem tartják be az Ő parancsolatait, akkor átkok és szenvedések következnek rájuk. (5Móz. 28:15-68)

Az engedelmeseknek ígéretet tett:

És szolgáljátok az Urat a ti Isteneteket, akkor megáldja a te kenyeredet és vizedet; és eltávolítom tiközületek a nyavalyát.

El sem vetél, meddő sem lesz a te földeden semmi; napjaid számát teljessé teszem. (2Móz. 23:25-26)

Az emberek azt hiszik, csak betegségben lehet meghalni, de Isten nem ezt mondta.

Isten azt mondta: Ő teljessé teszi napjaiknak számát. Nem azt mondta, hogy nem halnak meg, azt mondta: nem betegségben vagy szenvedések között kell meghalniuk.

A gyógyulás megillet minket, mert mi az új szövetség alatt vagyunk, ahogy az ó szövetség Izráel gyermekeire vonatkozott. Az új szövetségben a hívők meg vannak váltva a szellemi haláltól. Mi meg vagyunk váltva a betegségtől és a szegénységtől. És ígéretünk van, hogy amikor Jézus újra eljön, a fizikai halál is a lábaink alá lesz vetve.

Összefoglalva:

A gyógyulás megillet téged!

Azért illet meg, mert a betegség az ellenségtől való.

Azért illet meg, mert Ábrahám szellemi gyermeke vagy.

Azért, mert a betegség átok, és a Krisztus megváltott a törvény átka alól.
forás: békevár.hu

A tisztaságról

Készítette: Keresztény szépségportál

Ha mindenki tisztára seperné a maga portáját, az egész világ tiszta lenne.

Teréz anya
www.keresztenyszepsegportal.hu


Neil Livingstone - Erot adsz minden helyzetben

2013. június 22.

Ige: Ki látja Istent?

 „Az Istent soha senki nem látta; az egyszülött Fiú [Isten], aki az Atya kebelében van, az jelentette [nyilatkoztatta] ki Őt. [Ő jelentette ki; hirdette meg félreérthetetlenül, tette nyilvánvalóvá]* (Ján. 1,18)

*Mózes kéri az Urat: „És mondá Mózes: Kérlek, mutasd meg nékem a te dicsőségedet. És monda az Úr: Megteszem, hogy az én dicsőségem a te orcád előtt menjen el (elvonultatom előtted egész fenségemet), és kiáltom előtted az Úr nevét (és kimondom előtted az ÚR (JHVH=Jehova) nevét): És könyörülök (irgalmazok), akin könyörülök (akinek irgalmazok), kegyelmezek, akinek kegyelmezek. Orcámat azonban, mondá, nem láthatod; mert nem láthat engem ember, élvén (úgy, hogy életben maradjon). És monda az Úr: Ímé van (itt) hely énnálam; állj a kősziklára. És mikor átmegy (elvonul) előtted az én dicsőségem, a kőszikla hasadékába állatlak téged, és kezemmel betakarlak téged, míg átvonulok. Azután kezemet elveszem rólad, és hátulról meglátsz engemet, de orcámat nem láthatod (senki sem láthatja meg)” (2 Móz. 33,18-23)

A testté lett Ige – az Úr Jézus – kijelentése: „Mindent nékem adott át az én Atyám, és senki sem ismeri a Fiút (senki sem tudja, kicsoda a Fiú), csak az Atya; az Atyát sem ismeri senki (és senki sem tudja, hogy kicsoda az Atya), csak a Fiú, és (az) akinek a Fiú akarja megjelenteni” (Mát. 11,27 és Luk 10,22)

 Mert: „Nemhogy (mintha) az Atyát valaki (bárki) látta, csak az, aki Istentől van, az látta az Atyát” (Ján. 6,46)

„Kié (Övé) egyedül a halhatatlanság, aki hozzáférhetetlen (megközelíthetetlen) világosságban lakozik; akit az emberek közül senki nem látott, sem nem láthat: akinek tisztesség (övé a tisztelet) és örökkévaló hatalom. Ámen” (1 Tim. 6,16).

Szeretteim, szeressük egymást: mert a szeretet az Istentől van; és mindaz, aki szeret, az Istentől született, és ismeri az Istent” (1 Ján. 4,7)

És bár: Az Istent soha senki nem látta: Ha szeretjük egymást, az Isten (lakik bennünk, és) bennünk marad, és az Ő szeretete teljessé lett bennünk” (1 Ján. 4,12)  



Felállok hogy dicsérjelek

Az új teremtésről

 „Azért ha valaki [mindenki, aki] Krisztusban van, új [(kainosz): ismeretlen, szokatlan, meglepő] teremtés, az [új teremtmény]; a régiek [az eredeti, kezdeti, ősi] elmúltak [a régi megszűnt, tovatűnt], ímé, újjá lett minden [valami új valósult meg; új jött létre; új állt elő]”(2 Kor. 5,17)




Napi Gondolatok Reinhard Bonnkétól

„Olyan kiabálós prédikátor vagy”, szoktam hallani még a barátaimtól is. „Reinhard, nem tudnál egy kicsit visszavenni a hangerőből?” Erre azt szoktam válaszolni, hogy „de igen, néhányszor már megpróbáltam, hogy olyan visszafogottan, és méltóságteljesen prédikáljak, mint kritikusaim, de azok az alkalmak katasztrofálisak voltak. Amikor ezt szóvá tettem az Úrnak, azt mondta nekem: „Ne aggódj, Reinhard, a méltóságteljesség NINCS a Szent Szellem ajándékai között! (Galata 5,22) Micsoda kijelentés!

Ne legyünk szégyelősek! Az Úr öröme nem a gyengeségünk, hanem az ERŐNK! Az evangéliumot a hegyek tetejéről kellene kiabálni, hogy az egész világ meghallja. Méltóságteljesség? Sok 'méltóságteljes' keresztény olyan, mint a szivacs, ami már évek óta nem látott vizet! Jót tenne nekik egy fürdő Isten életfolyójában. Akkor nem lennének olyan szárazak és érdesek, hanem átitatódnának Szent Szellemmel és élettel. Megint túl hangos vagyok? De nem kérek érte bocsánatot! REINHARD BONNKE



Feketén-fehéren

"Mert mindnyájan Isten fiai vagytok a Krisztus Jézusban való hit által. Akik Krisztusba keresztelkedtetek meg, Krisztust öltöttétek magatokra. Krisztusban tehát nincs zsidó, sem görög, nincs szolga, sem szabad, nincs férfi, sem nő, mert ti mindnyájan egyek vagytok a Krisztus Jézusban. Ha pedig Krisztuséi vagytok, akkor Ábrahám utódai vagytok, és ígéret szerint örökösök."
Pál levele a galatákhoz 3:26-29

Képzelj el egy igazán jó embert! Egy olyan valakit, aki segítőkész, nem megy el érzéketlenül a bajba jutott mellett, aki szereti a családját, barátait, szomszédjait. Aki mellett biztonságban érezheted magad, és tudod, sosem fog visszaélni bizalmaddal. És most mondd el, mondd ki, Barátom, milyen kép jelent meg szemeid előtt? Milyen a bőrszíne az általad elképzelt jó embernek? Milyen nemzetiségű? Milyen nemű, mennyi idős? Mennyi pénz lehet a bankszámláján? Talán ledöbbensz, mennyire igazságtalan a kép, és megkérdőjelezed a saját képzeletedet.

De ebben a világban élünk, és az általános nézetek mindannyiunkra hatással vannak. Mi történik akkor, ha Morgan Freeman nem vállalja el a Minden6ó című filmben Isten szerepét? Lehet, hogy ma meg se fordulna a fejünkben, hogy sötétbőrűként képzeljük el a mindenség Urát.

Bármerre nézel, negatív megkülönböztetés kacsint rád mindenhonnan. A filmben a rosszfiú fekete. A tanult, megfelelő képesítéssel, és tapasztalattal rendelkező, dolgozni akaró roma munkakereső előtt bezáródik az állásinterjú, és álmosollyal mondják, hogy majd küldenek értesítést, ha legközelebb felvételt hirdetnek. Egy nő nem végezhet el részben vagy teljesen olyan munkát, melyre nemcsak férfiak lennének alkalmasak.

De Krisztus nem ezért halt meg. A kereszt áldozata nemtől, bőrszíntől, életkortól, nemzetiségtől és anyagi javaktól független. Kegyelemből van, mert Isten szeret. És a kegyelem nem nézi azt, amit az ember néz. Krisztusban mindannyian egyenlők vagyunk, mindannyian az övéi vagyunk, és ott nincs különbség.

Hát ne legyen a te életedben sem, barátom, mert Krisztus áldozata miatt a másik ugyanolyan értékes lett, mint te. Ne nézd a külsőt, csak az igazi Embert, ami belül van, ami láthatatlan, de aki ismeri ugyanúgy Isten kegyelmét, mint te.


http://reggelidicseret.blogspot.hu/2013/04/feketen-feheren_21.html

Re: Bob Gass: Józsefi alapelvek

„…Elfeledtette velem Isten…” (1Mózes 41:51)

József harmincéves volt, amikor Egyiptom kormányzója lett. Tizenhét volt, amikor eladták rabszolgának. Tizenhárom évig, miközben össze volt zavarodva és fájdalmat hordozott, megtartotta jellemességét és Isten iránti elkötelezettségét, és engedte, hogy küzdelmei győzelmessé tegyék. Szóval nem teheted meg, hogy csak úgy bedobod a törölközőt, önsajnálat-partit rendezel, vagy csak üldögélsz, és nem csinálsz semmit.

József nem csak úgy elfelejtette, ami történt. Bárki is mondja neked: „Felejtsd el!”, az nem él a való világban. Mindez megtörtént, de Isten fel tudja használni arra, hogy általa gazdagítsa az életedet.

Isten két fiút adott Józsefnek, és ő így nevezte el őket: Manassé, ami azt jelenti: „elfeledtette velem Isten minden gyötrelmemet”; és Efraim, ami azt jelenti: „gyümölcsözővé tett engem Isten nyomorúságom földjén”.

Isten új kapcsolatokat adott Józsefnek a régiek helyébe. Az egyik oka annak, hogy a régi kapcsolatok rombolóan hathatnak rád az, hogy nem pótoltad őket újakkal. Még mindig azzal foglalkozol, aki, vagy ami a rosszra emlékeztet. Isten segített Józsefnek, hogy elfelejtse a történtek fájdalmát.

Az emlékek megmaradtak, de ennek ellenére tudott boldogulni. Ha Istennel jársz, az előtted lévő ígéret mindig nagyszerűbb, mint amilyen nagy a mögötted lévő fájdalom.

 De íme néhány „józsefi alapelv”, melyeket alkalmaznod kell életedben:

1) Nézz szembe vele, és ne próbálj úgy tenni, mintha meg sem történt volna! Isten meg fogja adni a kegyelmét ahhoz, hogy megbirkózz vele, de nem ahhoz, hogy letagadd.

2) Hidd el, hogy Isten „visszapótolja” neked az időt, a kapcsolatokat és a lehetőségeket, amelyeket elvesztettél! „Kárpótollak azokért az évekért, amelyekben pusztított a sáska…” (Jóel 2:25).

3) Írd össze azokat az embereket, akik ártottak neked, bocsáss meg nekik, és bízd őket Istenre imádságban! „…és bocsássatok meg egymásnak…” (Kolossé 3:13).

4) Mondd meg Istennek, hogy készen állsz az újrakezdésre! És kezdd el ma!



Tedd személyre szólóvá Isten Igéjét, hogy megváltoztassa az életed

"Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára." (Filippi 1:6)

Isten Igéje soha nem fogja megváltoztatni az életed, amíg nem hagyod, hogy személyessé váljon számodra. Nem a szomszédodnak szól, vagy a barátodnak, a házastársadnak, vagy annak az idegennek az utcán... Alkalmaznod kell Isten Szavát a saját életedre. A Biblia nem válik élővé, amíg nem válik a sajátoddá.

Hogyan teszed személyessé Isten Igéjét? Próbáld ki a "Tedd személyessé!" bibliatanulmányozó módszert. Bárki megteheti. Nincs szükséged semmilyen különleges  eszközre vagy teológiai képzésre.

Csak egyszerűen tedd a neved a névmások vagy főnevek helyére a Szentírásban. Például, ha a János 3:16-ot szeretném személyessé tenni, valami hasonlót írnék: "Mert úgy szerette Isten Rick-et, hogy egyszülött Fiát adta, hogy ha Rick hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen."

Vagy a Filippi 1:6 : "Aki elkezdte Rick Warren-ben a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára." Helyezd a neved a szövegbe, és ezáltal megerősítheted a hitedet és bátoríthatod magad.

Úgy is átírhatod az igeverset, mintha Isten közvetlenül hozzád szólna. Például így hangzik a Filippi 1:6 : "Én, aki elkezdtem egy jó munkát benned, Rick, el fogom azt végezni."

Tedd ezt, és a Szentírás sok-sok szakasza szó szerint könnyeket fog csalni a szemedbe. Elkezded majd úgy olvasni a Bibliát, mint Isten számodra írt szerelmeslevelét. Isten ajándékává válik számodra! A bibliaolvasás nem csak arról szól, hogy tudomást szerezz az Ige tartalmáról; hanem arról, hogy megismerd az Ige szerzőjét - személyesen!

Beszéljünk róla:

Tekintettél-e már valaha úgy a Bibliára, mintha az Isten szerelmeslevele lenne számodra?
Elhiszed, hogy Isten a Bibliát kifejezetten neked írta? Úgy kezeled a Bibliát és az Istennel töltött csendességedet, mint egy személyes beszélgetést és egy leckét az életre?
Hogyan fogod személyessé tenni, amit ma olvasol?

Daily Hope by Rick Warren (2012.03.01.)


http://napiremeny.blog.hu/2012/03/08/tedd_szemelyre_szolova_isten_igejet_hogy_megvaltoztassa_az_eleted

Minden Téged dicsér

1. Belépés a felüdülés időibe

Frank Damazio: Isten jelenléte utáni szenvedély 

    Joel Hawes, a Connecticut állambeli Harford Első  Kongregacionalista Gyülekezet pásztora így adja meg az ébredés leírását, amely 1820-ban történt ebben a városban:
    „Két tényre szorítkozik az ébredés egész elmélete. Először is a Szent Szellem hatására az egészséges megtérés minden mozzanatában, másodszor pedig arra, hogy bizonyos időkben ez a hatás nagyobb mértékben és erőben biztosított, mint egyébként. Amikor a két tényező jelen van, ott van az ébredés is”

    „A felüdülés idői” általában egybeesnek „az ébredés időszakaival”. Ez a gondolat bizonyosan megnyitja előttünk az áldás lehetőségeinek a távlatait és keresni fogjuk Isten jelenlétét. Tudatlanságunk vastag felhői gyakran elrejtik előlünk ezeket a lehetőségeket.

    Megújulást jelent az Úr jelenlétében való tartózkodás. Amikor a hívők közössége bekerül az Úr jelenlétébe, és úgy tűnik, hogy még az általunk kilélegzett levegő is csordultig tele van az Ő jelenlétének valóságával, akkor ott elkezdődik az ébredés. Valójában – ez az ébredés.

    J. Edwin Orr a „Felüdülés idői: a csodák 10.000 mérföldje” című könyvében ezt írta: „tanúja voltam Isten népe körében számos egyéni és csoportos ébredésnek. A Szent Szellem munkája mindig meghozta az öröm teljességét; a pohár túlcsordult, a zavar eltűnt. Amikor a szeretet, az öröm és a békesség belépett az ajtón, a nyomorúság elfüstölgött a kéményen keresztül, és nem maradt helye utána a széthúzásnak. Gyönyörködj az Úrban és megadja néked szíved kéréseit”.

    Az ébredés idején Isten jelenlétének túlcsorduló valósága van jelen népe körében. „Mi volt e mozgalom legjellemzőbb vonása?” kérdezte dr. Cammon, aki a Lewis ébredés kulcsfigurája volt az 1949-1953-as években. A válasz ez volt: „először is Isten jelenléte.” Aztán tovább-ment és azt mondta: „nem vonakodom azt állítani, hogy Istennek ez a jelenléte napjaink egyházának elsőrendű szüksége.”

    Az 1700-as évek elején a Morva ébredés végig söpört Anglián. Egy bizonyos találkozó, amit a szeretet ünnepének neveztek, különösen is emlékezetes volt ebben az ébredésben. A mintegy hatvan morva testvér mellett jelen volt nem kevesebb, mint hét oxfordi metodista, mégpedig: John és Charles Wesley, George Whitefield, Wesley Hall, Benjamin Ingham, Charles Kinchin és Richard Hutchins, mindnyájan az anglikán egyház felszentelt papjaiként. John Wesley ezt írta naplójába: „reggel három óra körül, amikor buzgón imádkoztunk, Isten ereje olyan hatalmasan szállt le ránk, hogy sokan felkiáltottak a túláradó örömtől és földre estek. Amikor egy kissé magunkhoz tértünk, a csodálkozásból az Ő fenségének jelenlétében, egyszerre tört ki belőlünk: ’dicsérünk Téged, óh Isten, Úrnak ismerünk el Téged.”

    Amikor a mennyből megérkezik a felüdülés ideje, az biztos jele az ébredésnek. A felüdülésnek ezek az idői mindig kapcsolódnak az Úr jelenlétéhez, mert az az erő képes megújítani az értelmet, megeleveníteni az elbátortalanodott lelket és felszabadítani Isten folyóját, amely meghozza a felüdülést.

    Augusztinusz azt írta: „a magad számára formáltál minket és nyugtalan a mi szívünk, amíg Benned meg nem nyugszik.” Nyugtalanság van az egyházban egészen addig, amíg meg nem találja azt a helyet, ahol kapcsolatba kerül Isten jelenlétével és belép az Ő nyugalmába.


Pásztor Chris: A Te Szereped Az Isteni Megtapasztalásban

Készítette: Berki Anett

Hogy a te hitben való közösséged hathatós legyen, a Krisztus ügyében, minden benned lévő jónak megismerése által. (Filemon 1:6)

A 2 Péter 1:4 tudatja velünk mi társaivá váltunk az Isten fajtának és részeseivé az Isteni megtapasztalásoknak. Más szavakkal, neked megvan a felelősséged az Istenségbe.

Amikor ennek tudatában vagy nem fogsz mindig imádkozni és reménykedni, hogy Isten tenni fog valamit a helyzeteddel kapcsolatban. Inkább a te hitbeli részvételed tevékeny lesz és hatékony, te tudni fogod hogyan hozz létre pozitív változásokat, ezt akarja az Úr, hogy működj és légy részese az Isteni megtapasztalásnak.

Isten nem akarja hogy hátrányos helyzetből indulj, vagy akadályoztass, azt várván akármi is jöhet, az lesz ami Istennek talán megfelel, Ő majd megteszi,
inkább Ő azt akarja, hogy felismerd és játszd a szerepedet. Mi találunk arra példát, Mózes és Izrael gyermekeiről amikor előttük volt a vörös tenger,
üldöztettek az ádáz Egyiptomi hadseregtől. Mózesnek a legjobbat tette mit tehetett, hogy elkezdett imádkozni, és segítségül hívta az Urat, de olvassuk az
Úr válaszát „És az Úr monda Mózesnek, miért kiáltasz hozzám, szólj Izrael
gyermekeihez hogy menjenek előre.” (2 Mózes 14:15)

Nyilvánvalóan, az Úr elvárta Mózestől, hogy tegyen valamit, Ő utasította őt mondván „..….nyújtsd ki a te kezed a tenger felé és válaszd azt ketté……”
(2 Mózes 14:16). Megjegyzendő, hogy az Úr nem mondta „Mózes imádkozz és
én majd ketté választom a tengert.” hanem Ő arra utasította, hogy tegyen egy
figyelemre méltó dolgot, mondván „Mózes nyújtsd ki a te kezed a tenger felé
és válaszd azt ketté.” Mózes végrehajtotta az utasítást és az Úr erős szelet hozott
létre ami a vízen keresztül tört és ketté választotta azt. Ez Isteni erőnek
cselekedete volt, de Mózesnek tennie kellett valamit vele. Ő kinyújtotta a kezét,
Isten Szavára való válaszként, és Istennek ereje működésbe lett hozva.

Az egyik útja amit Isten elvárja, hogy tevékeny légy az Isteni élményben az hogy prédikáld az Evangéliumot. Amint prédikálod az Igét, te elfoglalod a helyed mint az örök igazságok hordozója, az által hogy hirdeted a Mennyei
Királyság beszédeit. Így az Istennek ereje kibocsájttatik a megtérésre, gyógyításra, és szabadulásra.

Ima
Drága Atyám kijelentem, hogy a Te Szellemed ereje által amely bennem munkálkodik, én hatékony és gyümölcsöző vagyok minden jó munkában, gyümölcsöt teremvén igazságban, az Úr Jézus nevében. Ámen.

TOVÁBBI TANULMÁNYOK: Filippi 2:13; 2 Péter 1:3
1 éves biblia olvasási terv: János Evangéliuma 12:20-50;
2 Királyok könyve 18-19
2 éves biblia olvasási terv: Márk Evangéliuma 13:1-11;

4 Mózes könyve 29

Joseph Prince: Az Úr a Te Menedéked!

Nap mint nap konfliktusok, természeti katasztrófák, járványok és teljesen új keletű vírusok híreivel bombáznak minket. Hallunk emberekről, akik balesetben elveszítették szeretteiket, és feltesszük magunknak a kérdést: "Van-e olyan hely, ahol menedékre lelhetek ebben a megőrült világban?"

Igen, van! Isten előre látta mindezt, és az Ő Igéjében védelmet ígért a minden ember által ismert gonoszsággal szemben. Nincs olyan, az ördög által felállított csapda, amelyből a mi Atyánk ki ne szabadíthatna minket, ha bízunk benne és menedékként tekintünk rá. Ez az Ő ígérete a Zsoltárok 91-ben.

Legyen szó akár egy éjszakai földrengésről, egy őrült orvlövészről, egy ismeretlen vírusról, vagy egy terrortámadásról, Isten azt mondja: "Nem félhetsz az éjszakai ijesztéstől, a repülő nyíltól nappal, a dögvésztől, amely a homályban jár, a döghaláltól, amely délben pusztít." (Zsoltárok 91:5-6)
"Mert az Ő rejtekében lakozol, angyalok vigyáznak rád most is." (Zsoltárok 91:9-11) Ők figyelnek Isten Igéjének a hangjára, ezért hangot adnak Isten Igéjének. Ez azt jelenti, hogy egyet kell értened, és ki kell mondanod, amit Isten Igéje mond a te megőrzésedről és védelmedről, és aztán angyalok lesznek kirendelve, hogy szolgáljanak feléd. (Zsidó 1,14)

Barátom, ne mond ezt: "Ha velük megtörténhet, akkor velem is!" Mondd inkább: "Elesnek mellőlem ezren, és jobb kezem felől tízezren; és hozzám nem is közelít." (Zsoltárok 91:7)

A világ azt mondja, hogy nem számíthatsz másra, csak veszélyre mindenfelé. Isten viszont azt mondja: "Ebben a világban vagy, de nem ebből a világból való."

"Az én védelmem a tiéd, mert belőlem vagy és bennem vagy." (János 17:14-23)

Hozzáférésed van hit által a Magasságosnak ahhoz a titkos helyéhez, ahol a gonosz hozzád sem érhet. Nem kell félned attól, hogy az utolsó időkben élsz, mert az Úr a te erőd és menedéked. Az Ő Igéje mondja ezt, és azok, akik bíznak Isten szavában, igaznak fogják találni Isten Igéjét teljes mértékben!

1Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az. 2Azt mondom az Úrnak: Én oltalmam, váram, Istenem; ő benne bízom!
(Zsoltárok 91:1–2 KAR)

Joseph Prince


forrás: http://www.uzenetek.com/2012/07/az-ur-te-menedeked.html#ixzz2UHnH9eF3




Dr-Kováts György: JÓ AKARAT-1.

Eleve elhatározván, hogy minket a maga fiaivá fogad Jézus Krisztus által az Ő akaratának jó kedve szerint… (Ef 1,5.)

1./ Ez csoda. Ez ajándék. Ez az életed alapja. Isten jó akarata.
2./ Ez tény. Eldöntött tény. Már akkor megtörtént volt, amikor még nem is tudtál Róla. Ő döntött felőled – elhatározta, hogy fia leszel. Ez Isten jó akarata.
3./ Jézus Krisztus által tette meg. Más szóval: ára volt ennek a döntésnek. Az egyszülött Fiú élete. A vér. Nem lehetett mást tenni. A bűn gonosz. Az ördög mindenki életére kihatott. E világ fejedelmének sötét hatalma alól kiszabadítani semmi más módon nem lehetett téged – és engem, és az egész emberiséget – csak, ha az Örökkévaló Isten odaadja Magát, meghal értünk. Ezt jelenti a „Jézus Krisztus által” – az Ő halála, vére által. Ez Isten jó akarata.

4./ Mert mindez Isten jó akarata szerint való. Az eudokia (gör) jóakaratot jelent. Nem „kedv-kérdése”, ahogy sokan gondolják, nem „hangulat kérdése”, amint némelyek Istenről állítják. Az „eudokia” távol áll a pillanatnyi hangulattól. Isten döntése végtelen tudatos, az árat felmérte, és azt mondta: „megéri”. Nem azért, mert te, vagy én olyan jók lettünk volna, hanem azért, mert SZÜKSÉGÜNK volt rá, és az Ő BENSŐJE MEGINDULT. Az irgalmasság az, ami cselekedett, amikor a golgotai kereszten odaadta életét érted és értem. Ezért „érte meg”. Mert az Örökkévaló Isten ilyen. Mert ilyen az Ő jó akarata.



Fejlődés

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház


Őbenne volt az élet [dzoé], és az élet [dzoé] volt az emberek világossága.
- János 1,4.

Az az élet, amelyet az újjászületéskor kaptál, hatással lehet az értelmed fejlődésére azáltal, hogy irányítja a gondolkodásodat, az intellektusodat.
Rám határozottan így hatott. Tinédzserként kaptam meg az örök életet a betegágyamon, 1933. április 22-én. Majd 1934. augusztus 8-án Isten ereje meggyógyított engem a hit és az ima által.
Gyógyulásom után visszamentem a középiskolába. A tizenhat hónap alatt, amíg fekvőbeteg voltam, egy egész tanévet hagytam ki. A középiskola első két évében ’D’, vagyis elégséges rendű tanuló voltam.
Abban az időben nem volt görög konkordanciám (a Biblia szavait tartalmazó ún. szókereső-szótár — a szerk.), így nem tudtam a dzoé-ról. Bibliám azonban volt és Isten Szelleme vezetett engem. Mindennap ezt mondtam iskolába menet:
“Őbenne van az élet, és az élet az emberek világossága. Ez az élet bennem van. Isten élete bennem van. Ez az élet fejlődik bennem. Ez az élet fejleszti a szellememet. Ez az élet fejleszti az értelmemet. Isten bennem van. Isten bölcsessége van bennem. Isten élete van bennem. Isten ereje van bennem.”

Megvallás: Készítsd el a saját megvallásodat, a János 1,4 alapján, és valld meg, hogy Isten élete van benned, mint a te világosságod.
/Kenneth Hagin Hitünk tápláléka napi adagokban/

A Világ Megváltója

2013. június 21.

Ige: Bölcsesség kérése

 „Ha pedig valakinek közületek nincsen bölcsessége, [vagyis bölcsessége hiányos, és bölcsességre szorul] kérje Istentől, aki mindenkinek készségesen [(haplósz): egyszerűen, nagyvonalúan, és bőkezűen] és szemrehányás [szemrehányó szavak, ócsárlás, pirongatás] nélkül adja; és megadatik néki.

De kérje hittel [bizalommal, bizonyossággal, meggyőződéssel]* semmit sem kételkedvén [(diakrinó): nem habozva, bizonytalankodva, kételkedve, tétovázva, és meginogva]: mert aki kételkedik [(diakrinó): habozik, bizonytalankodik, kételkedik, tétovázik, és meginog], hasonlatos a tenger habjához [vagyis a tenger ide-oda hánykódó hullámához hasonlít], amelyet a szél hajt és ide s tovahány, [mint amelyeket felkorbácsol, és ide-oda vet a szél, és csak sodródik a széllel]** (Jak. 1,5-6)

*Hát.Kérjetek és (meg)adatik néktek [és kapni fogtok]; keressetek és találtok; zörgessetek [és kopogtassatok] és megnyittatik néktek [és ajtó nyílik előttetek]. Mert [mindenki] aki kér, mind kap [és megnyeri azt, amit kér]; és aki keres, talál [és megtalálja, amit keres]; és a zörgetőnek megnyittatik [és aki kopogtat, annak ajtó nyílik]” (Mát. 7,7-8).

Azért mondom néktek: Amit könyörgésetekben kértek higgyétek, hogy mindazt megnyeritek [és higgyétek, hogy már megkaptátok], és meglészen néktek [és a tiétek lesz az] (Márk. 11,24).

És… ád a ti mennyei Atyátok Szent Szellemet azoknak, akik tőle kérik” (Luk. 11,11).

 „Igen, ha a bölcsességért kiáltasz, és az értelemért a te szódat felemeled, (és hangosan kéred). Ha keresed azt, mint az ezüstöt, és mint az (elrejtett) kincseket kutatod azt: Akkor megérted mi az ÚR félelme, és rájössz, mi az istenismeret. Mert az Úr ád bölcsességet, az ő szájából tudomány (és ismeret) és értelem származik (Péld. 2,3-6).

Mert nem a kor adja a bölcsességet: „Nem az idősek a bölcsek, és nem a vének értenek az ítélethez” (Jób. 32,9).

És hogy milyen a felülről – vagyis Istentől – kapott bölcsesség, arról így ír az Ige: „A felülről való bölcsesség pedig először is tiszta, azután békeszerető, méltányos, engedelmes, irgalmassággal és jó gyümölcsökkel teljes, nem kételkedő és nem képmutató” (Jak. 3,17).

Az Úr Jézus kijelentése arról, hogy miért a Szent Szellemet kell először kérni: „… Bizony, bizony [igazán] mondom néked: ha valaki újonnan nem születik [nem származik fentről], nem láthatja [nem képes meglátni, felfogni] az Isten országát [Isten Királyságát; birodalmát; királyi uralmát]” (Ján. 3,3).

Arról is bizonyságot tesz Isten Igéje, hogy hogyan lehet újjá születni: „Valakik pedig befogadák őt (az Urat, vagyis a Szent Szellemet /2 Kor. 3,17/), hatalmat [lehetőséget, jogot, jogosultságot] ada azoknak [azokat felhatalmazta arra], hogy Isten fiaivá legyenek [Isten gyermekeivé váljanak], azoknak, akik az Ő nevében hisznek; Akik nem vérből, sem a (hús)testnek akaratából [ösztönéből], sem a férfiúnak indulatjából [vágyából], hanem Istentől [Istenből] születtek” (Ján. 1,12-13).

Mert: „Tőle [Istentől] vagytok [és származtok] pedig ti a Krisztus Jézusban, ki bölcsességül lőn nékünk Istentől, [vagyis Isten rendeléséből] és igazságul [megigazulásunkká] szentségül [megszentelődésünkké] és váltságul: [váltság általi szabadításul]” (1 Kor. 1,30).

Egy előképben mutatja be az Ige, hogy aki bölcsességet, vagyis a Szent Szellemet kéri Istentől, az Vele együtt megkap mindent, ami a földi élethez szükséges. Salamon így imádkozik az Úrhoz: „Adj azért a te szolgádnak értelmes szívet, hogy tudja kormányozni a te népedet, és tudjon választást tenni a jó és gonosz között; mert kicsoda kormányozhatja a te nagy népedet. És tetszék e beszéd az Úrnak, hogy Salamon ezt kérte. Monda azért az Isten néki: Mivelhogy ezt kérted tőlem, és nem kértél magadnak hosszú életet, sem nem kértél gazdagságot, sem pedig nem kérted a te ellenségeidnek életét; hanem bölcsességet kértél, hogy nekem engedelmeskedve tudj kormányozni: Ímé a te beszéded szerint cselekszem, ímé adok néked (olyan) bölcs és értelmes szívet, hogy hozzád fogható nem volt előtted, és nem támad utánad sem. Sőt, még amit nem kértél, azt is megadom néked, olyan gazdagságot és dicsőséget is adok egész életedben, hogy a királyok között nem lesz hozzád hasonló senki minden te idődben (1 Kir. 3,9-13).

Dániel és társai is bölcsességet kértek az Úrtól, és ezzel együtt megkapták a szellemi dolgokban való jártasságot is: „És ada az Isten ennek a négy ifjúnak tudományt, minden írásban való értelmet és bölcsességet. Dániel pedig értett mindenféle látomáshoz és álmokhoz, (és azok magyarázatához is)” (Dán. 1,17).

Mert: „… Ő (vagyis Isten) ad bölcsességet a bölcseknek és tudományt az értelmeseknek” (Dán. 2,21)


**Mert: „… a hitetlenek olyanok, mint egy háborgó tenger, amely nem nyughatik, és amelynek vize iszapot és sarat hány ki” (Ésa. 57,20).

 Ezért: „Hit nélkül pedig lehetetlen Istennek tetszeni; mert aki Isten elé járul, hinnie kell, hogy ő létezik és megjutalmazza azokat, akik őt keresik” (Zsid. 11,6)


Szeretlek én Uram.

Az Úr figyel az övéire!

„Ha igazak kiáltanak, az Úr meghallgatja, és minden bajukból kimenti őket” (Zsolt. 34:17).


Joyce Meyer: A stabilitásróll

Klaus Douglass: Újra felismerni a küldetést

Jézus Krisztus egyháza nem döntheti el tetszése szerint, hogy akar-e „missziót” folytatni, vagy sem.


C. H. Spurgeon: Kívülről való segítség

"...meg is segítlek..." (Ézs 41,10).
A tegnapi ígéret kezeskedett az erőről mindahhoz, amit tennünk kell; a mai segítséget ígér olyan esetekre, amikor képtelenek vagyunk egyedül cselekedni. Az Úr megígéri: "megsegítlek". A belső erőt külső segítség is támogatja. Küzdelmünkben szövetségeseket állíthat mellénk az Isten, ha úgy látja jónak; de még ha nem is küldene mellénk emberi segítséget, Ő maga biztos mellettünk lesz, és ez még jobb. "Fenséges szövetségesünk" támogatása többet jelent, mint a halandók légióinak segítsége.

Az Úr segítsége a megfelelő időben érkezik: "mindig biztos segítség a nyomorúságban" (Zsolt 46,2). Segítsége igen bölcs: pontosan tudja, kinek milyen segítségre van éppen most szüksége. Segítsége hathatós ott is, ahol az emberi segítség hiábavaló. Segítsége több mint segítség, mert elhordozza minden terhünket, és gondoskodik minden szükségletünkről. "Istenben bízom, nem félek, ember mit árthat nékem?!" (Zsolt 56,5).

Mivel segítségét már bebizonyította, számítsunk rá bátran most és a jövőben is. Imádkozzunk így: "Uram, légy segítségül nekem", és megtapasztaljuk, hogy "a Szent Szellem is segít a mi erőtlenségünkön" (Róma 8,26). Ezért mikor így várakozunk: "Tekintetem a hegyek felé emelem: Segítségem az Úrtól jön" (Zsolt 121,1-2), nemsokára már ezt énekelhetjük: "Uram, te megsegítettél".


C. H. Spurgeon "Isten ígéreteinek tárháza" c. könyvéből

Milyen a kapcsolatod Istennel?

...nem a magam akaratát keresem, hanem az Atya akaratát, aki elküldött engem." (János 5:30 NKJV)

Isten azt szeretné, ha olyan kapcsolatod lenne vele, amilyen Jézusnak volt. Ezt a kapcsolatot három dolog jellemzi. A következõ néhány napban nézzük meg, mi ez a három dolog. Elõször: közvetlenség, bensõségesség. Jézus azt mondta: Mert az Atya szereti a Fiút, és mindent megmutat neki, amit õ tesz" (János 5:20).

Sok emberrel találkozol egy nap alatt, de a szíved titkait csak azokkal osztod meg, akikben bízol, akikkel közeli kapcsolatban vagy. Nos, mennyire állsz közel Istenhez? Elég közel vagy Hozzá ahhoz, hogy meghalld, ha szól hozzád? Elég közel ahhoz, hogy észrevedd, ha olyat tettél vagy mondtál, ami elszomorította Õt? Elég közel ahhoz, hogy érezd jelenlétének melegét? Valójában annyira vagy közel Istenhez, amennyire vágysz rá, amennyire eltökélted magad rá, amennyire fegyelmezed magad rá.

Semmi sem születhet meg, amíg két ember igazán közeli intim kapcsolatba nem kerül egymással, az intimitás pedig erre a szóra alapul: vágy". Mennyire vágysz Istenre? Dávid azt mondta: Ó Isten, te vagy Istenem, hozzád vágyakozom! Utánad szomjazik lelkem..." (Zsoltárok 63:2).

Vágysz Isten házába? Dúslakodnak házad bõségében, örömöt árasztasz rájuk, mint patakot" (Zsoltárok 36:9).

Vágysz Isten Igéjére? Az õ ajakinak parancsolatától sem tértem el; szájának beszédeit többre becsültem, mint életem táplálékát" (Jób 23:12 Károli).


www.maiige.hu

Jézus bízott a Bibliában, neked is kéne

"Mert bizony mondom néktek, hogy amíg az ég és a föld el nem múlik, egy ióta vagy egy vessző sem vész el a törvényből, míg minden be nem teljesedik." (Mt. 5:18)

Talán hallottad már mikor valaki azt mondta: "Én bízok Jézusban, de a többiekben nem, akik a Bibliát írták". Van egy kis probléma ezzel a logikával.
Jézus bízott a Bibliában - minden szavában! Azt tanította, hogy a Biblia egy egyedi könyv, mindegyik másik felett való.

Jézus azt mondja a Mt 5:18-ban: "Mert bizony mondom néktek, hogy amíg az ég és a föld el nem múlik, egy ióta vagy egy vessző sem vész el a törvényből, míg minden be nem teljesedik."

Jézus azt mondja, hogy a Biblia meglesz az idők végezetéig. Be fogja tölteni a világban, amit Isten akar, hogy betöltsön. A János 10:35-ben így szól Jézus: "az Írást nem lehet érvénytelenné tenni". Jézus hirdette a Biblia igazságát. Mikor Jézus a Biblia hitelességéről beszél, hallgatnunk kell rá.

Mikor Jézus a Bibliáról beszél az embereknek, gyakran alapozza a vitákban az érveit a Biblia igazságaira, egy egyszerű mondatra vagy csak egy szóra a Bibliából. Ő elhitte minden egyes mondatát, a Biblia minden egyes szavát. Tehát, ha bízok Jézusban, akkor miért ne bíznék a Bibliában?

Mikor Jézus a Bibliáról beszél, nem úgy teszi, mint egy versről vagy történelemről. Ő úgy tekintett a Bibliára, mint valamire, ami életeket változtat meg. A Lukács 11:28-ban azt mondja: "De még boldogabbak azok, akik hallgatják az Isten beszédét, és megtartják." Jézus nem csak azt akarja, hogy olvassuk a Bibliát. Azt a versekkel és történelem könyvekkel kell csinálni. Jézus azt akarja, hogy engedelmeskedjünk a Bibliának. Ezt kell tenned mindennel, amit a világmindenség alkotója ír!

Mikor Jézus a Bibliáról beszél, úgy tette, mintha az emberek és események valósak lennének benne. Az összes próféciáról úgy beszélt, mintha igazak lennének. Úgy beszélt Dánielről, mintha élt volna. Jézus hitt Noéban és mindenben az özönvíz kapcsán. Hitt Ádámban és Évában. Jézus hitt Sodoma és Gomora városának tragédiájában. Hitt Jónásban, és, hogy egy nagy hal lenyelte.
Jézus hitt a Biblia legvitássabb történeteiben, különösen Noéban, Ádámban és Évában, Sodoma és Gomora történetében és Jónásban. Azok az emberek, akik úgy vélik, a Biblia csupán jó sztorikból áll, amik valójában meg sem történtek, általában ezt a 4 történetet hozzák fel.

Ha Jézus tényleg hitt Jónásban, akkor nekem is kéne. Nem tudom, hogy alkotott Isten egy halat, ami le tudott nyelni egy fickót, de megtette.
Hiszek a Bibliában, mert Jézus is ezt tette.


http://napiremeny.blog.hu/2012/03/01/jezus_bizott_a_bibliaban_neked_is_kene

Egy életen át

Joseph Prince: Lásd magad Krisztusban!

"Áldott a mi Urunk Jézus Krisztus Istene és Atyja, aki megáldott minket mennyei világának minden Szellemi áldásával a Krisztusban." (Efezusi 1,3)

"Áldott legyen az Isten, és a mi Urunknak, Jézus Krisztusnak Atyja, a ki megáldott minket minden szellemi áldással a mennyekben, a Krisztusban, " (Károli)(Efezusi 1,3)

Emlékszem, amikor tizennyolc éves voltam, szörnyű depresszión mentem keresztül. Mivel azt hittem, hogy démoni uralom alatt vagyok, elmentem Isten egy nagyszerű emberéhez, hogy űzze ki belőlem az ördögöt. Azonban, amikor ez az ember rám tette a kezét, elkezdett prófétálni nekem. Azt mondta: „Látom, amint emberek ezreinek prédikálsz, és Isten ezrek életére van hatással rajtad keresztül. Joseph, Isten elhívott téged, és az ördög ezt most megpróbálja megakadályozni.”

„Micsoda? Én azért jöttem, hogy megszabaduljak! Csak az érdekel, hogy a saját életemet megmentsem, nem az, hogy prédikáljak, és hatással legyek mások életére” – akkor még ezt gondoltam magamban.

Látjátok, Isten megengedte ennek az embernek, hogy az Ő időtlenségének a zónájába lépjen, és így bepillanthassak a jövőmbe. Isten szemszögéből nézve, a jövőm már tulajdonképpen megtörtént, bár még csak tizennyolc éves voltam. Ma egy több mint 19000 fős gyülekezetnek vagyok a pásztora. Ma látom azt, amit Isten sok-sok évvel ezelőtt megmutatott nekem.

Isten nem úgy lát, mint mi. Ábrahám egy százéves, gyermektelen ember volt. Felesége, Sára, kilencven éves, akinek a méhe, már rég halott volt (1 Mózes 17:17). Mégis Isten úgy nézett Ábrahámra, és úgy beszélt vele, mintha már sok nép atyja lenne.

Kedves barátom, Isten azt akarja, hogy te is úgy láss, ahogy Ő. Lehet, hogy most úgy látod, magad, mint aki egy házassági, munkahelyi, pénzügyi, vagy egészségügyi problémán megy keresztül. Isten azonban egy áldott házasságot, munkahelyi sikert, természetfeletti anyagi növekedést és egy meggyógyult testet lát, mert azt mondja Igéjében, hogy Ő már minden szellemi áldással megáldott, és mennyei helyekre ültetett minket Krisztussal együtt!

Isten Krisztusban lát téged! Amikor Krisztusban látod magad, aki az idő felett áll, akkor te is belépsz az időtlenség zónájába. Az időtlenségnek ebben a zónájában, minden szükséget és problémát Isten már megoldott, helyreállított, eltávolított, vagy ami halott volt, azt feltámasztotta. Az időtlenségnek ebben a zónájában Isten, Krisztusban már minden szellemi áldással megáldott és mennyei helyekre ültetett!

Útravaló gondolat:

Lásd magad úgy, ahogy Isten lát: Krisztusban, minden szellemi áldással megáldva, mennyei helyekre ültetve!


Joseph Prince

http://www.hajnalcsillag.net/forum/index.php?topic=33.575;wap2


Frank Damazio: Isten jelenléte utáni szenvedély

    Amikor az ébredés végigsöpör az országon és elkezdi lángra lobbantani az emberek szívét, Istennek az az első dolga, hogy beviszi népét a jelenlétébe. Ez a hívás arra szólít fel bennünket, hogy egész életünket az élő Isten fenséges jelenlétébe éljük le, egyénenként és közösségként egyaránt. Az Úr jelenlétéből származó felüdülés időire vonatkozik az ígéret.

   „Bánjátok meg azért és térjetek meg, hogy bűneitek eltöröltessenek, s így eljöhesenek a felüdülés idői az Úrnak színétől” (Apcsel 3, 19).

    Minden hívő számára Isten jelenléte legyen a legnagyobb szenvedély. Arra hívattattunk, hogy szeressük az Úr jelenlétét és kívánjunk az Ő jelenlétében élni a nap minden percében.    1 Péter 2,9 azt állítja rólunk, hogy „királyi papság” vagyunk és ilyenekként elhívásunk az, hogy belépjünk és éljünk az Ő jelenlétében.

   Amikor a szellemi tűz nagy lánggal lobog, Krisztus jelenléte a döntő tényező az egyházban. Amikor az egyház, a gyülekezet úgy működik, ahogy kell, amikor lobog a tűz a szívekben az Úrért, akkor Krisztus jelenléte a testületi élet középpontja. Amikor Krisztus fenséges jelenléte eltűnik a helyi gyülekezetekből, vagy bármilyen keresztyén összejövetelről, minden azonnal mechanikus szervezetté válik, amely nem tölti be Krisztus megbízását.

    A. W. Tozer megállapítja: „Isten akarata volt az, hogy benyomuljunk jelenlétébe és ott éljük le egész életünket. Ez nem egy megtartandó, megőrzendő tanítás, hanem nagyon valóságos élettapasztalat a nap minden pillanatában.”


A buzgólkodó

„Sok elsők pedig lesznek utolsók, és sok utolsók elsők.”Máté 19:30

„Vannak, akik olyan módon keresik az Istenről való megfeledkezés lehetőségét, hogy közben úgy tűnik, mintha emlékezni akarnának rá.” (E. G. White: The Great Controversy, p. 572.)

Valahol, valamikor, egy nemlétező vallás hitbuzgó követője így töltötte mindennapjait:

Legyen szó bármilyennapról, reggel első dolga volt a mosakodás és a reggeli kávé után, hogy gyorsan elhadarja mindennapi imádságát. Fejére téve kézzel hímzett kendőjét, fehér könyvecskéjéből olvasta az írott szavakat olyan sebességgel, hogy a lehető leggyorsabban a lehető legtöbb ima elhangozhasson. Sokat segített, hogy gyermekként édesapja és tanárai stopperral mérték teljesítményét és sokszor jutalmazták is, ha gyorsabb volt másoknál. Pár perccel később magára öltötte egyszerű öltözékét. Színekben szegény, lehetőleg sötét árnyalatú ruhája nem volt kényelmes. Inge alá rejtette szúrós palástját, hogy egész napi szenvedése közelebb vezesse a megváltás kiérdemléséhez. Reggeli után a szent iratok tanulmányozása következett, majd az azokról szóló magyarázatok elsajátítása, végül a magyarázatok magyarázatát próbálta megérteni tematikusan követve a központilag kiadott olvasótervet. A szent iratok mindössze pár polcot foglaltak szekrényében, a magyarázatok több mint egy szekrénynyit tettek ki, míg a magyarázatok magyarázata egy egész könyvtárat jelentett, így sohasem volt egyszerű dolga. Mindig újabb és újabb helyre kellett mennie közben és ezt az időt is ki akarta használni isten-keresésre.

Minden szobaajtóban állt egy imamalom, amit be- és kilépéskor egyaránt megpörgetett. A henger felületén több mint száz könyörgés szerepelt. Ahányszor a henger megpördült, hite szerint annyiszor száz imádság szállt istene felé.

Mivel az olvasótermek koedukáltak voltak, szemét lesütve közlekedett. Hitbuzgó testvérei korábban a szent szövegek velejét a padlóra festették, így menet közben jó párat kívülről megtanulhatott. Szerény ebédjét hittársaival fogyasztotta el, majd a másfél órás hálaadás után a maradékot ájtatosan szétosztották a gyülekezetük közelében levő szegénynegyedben. Közben kínosan ügyeltek arra, hogy sem öltözékük, sem jellemük be ne piszkolódjon a hajléktalanok, munkanélküliek sokaságától. Csak annyit érintkeztek velük, ami elengedhetetlen volt. Ha valaki érdeklődött hitük, vallásuk iránt, annak nagyobb figyelmet szenteltek, de leginkább egymással beszélgettek.

A délután a munka ideje volt. Mivel a világban élt, kénytelen volt dolgozni is, legtöbbször akár hat, nyolc órát. Jelmondatuk szerint azonban mindenkor párhuzamosan folytatta kegyességét. Tökéletesen elsajátította a telefonálás közben való olvasás képességét. Két tárgyalás szünetében imagyöngyöket morzsolgatott. Este számonkérte gyermekeitől az aznap tanultakat. Vacsora után párjával együtt imádkozott, majd azzal a boldog tudattal aludt el, hogy a menny kapuja ma sem zárult be előtte, mert újból sikerült bűn nélkül maradnia. Buzgóságában csak azt felejtette el, miért is imádkozik, miért is olvas, miért is igyekszik jót cselekedni. Azaz, hogy Kiért…

Imamalmot mozgató fiatalok valahol keleten.


http://reggelidicseret.blogspot.hu/2013/04/a-buzgolkodo.html

Pastor Chris: Összpontosíts A Mai Napra!

Készítette: József Balogh

Mert ő mondja: Kellemetes időben meghallgattalak, és az üdvösség napján megsegítettelek. Ímé itt a kellemetes idő, ímé itt az üdvösség napja. (2 Korinthus 6:2).

Vannak olyan emberek, akik vagy sajnálják a tegnap hibáit vagy idegesen félnek a holnap kihívásaitól. De Isten nem a te tegnapodban él; az Ő neve “ÉN VAGYOK”, nem “ÉN VOLTAM” vagy “ÉN LESZEK”. A Zsidó 11:1 azt mondja, “A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága, és a nem látott dolgokról való meggyőződés. ” A hit most, és a Biblia azt mondja, hit nélkül lehetetlen Istennek tetszeni (Zsidó 11:6)

A hitélet nem a tegnapról és a holnapról szól, ez a mai napról! A hit most dolgozik! Ez a te válaszod Istennek és az Ő Igéjének – MOST. Szóval, a múlt sajnálata helyett vagy a jövő miatti aggódás helyett összpontosíts a mai napra! Kérdezd meg magad, “Mit akarok most elérni?” Ez az, ami számít. Hozd ki a lehető legtöbbet a mai napodból.

A tegnap sajnálata vagy a holnap félelme a mai napi boldogságod ellensége. Nem számít, hogy a tegnapi nap értékelése nem volt kedvező, de az a tegnap volt, és elmúlt. Összpontosítsd most a figyelmedet Isten Igéjére. Elmélkedj az Ő igazságáról a személyiséged és az identitásod kapcsán Krisztusban, és ne a múlt bukásairól vagy a jövő félelmeiről. Egy üzletember, aki azt mondja, például, “Tudom, hogy a javaslatomat nem hagyják jóvá” Ez már a holnaptó való félelem hangja. Isten nem győzedelmeskedik a félelmedben; Ő inkább győzedelmeskedik a te hitedben.

A holnapi bukás előkészítése helyett, vagy a negatív válaszoktól, ami emberektől kaphatsz, válaszd azt, hogy pozitív és boldog légy a mai napon; tedd a napodat sikeressé. Amikor Illés az Úrral találkozott a Hóreb hegyén, Isten megkérdezte őt: “Mit csinálsz itt, Illés?” (1 Királyok 19:9). Nem az volt a lényeg, hogy hol volt azelőtt vagy hova tartott. Isten aggódott a jelenlegi tartózkodási helye miatt. Ma az, ami számít, hogy tedd meg a lépést, hogy a mai napod a legjobb legyen. A holnap csak azokhoz tartozik, akik a mai napot megbecsülik, mert mai nap az ugródeszka a holnaphoz.

Megvallás
Sikeres, győztes és nyertes vagyok a mai napon. Megragadom a pillanatot és élek minden lehetőségemmel Krisztusban, teljes nyugalommal és a magabiztosak győzelmével, mert Nagyobb Az, aki bennem él, kormányoz engem győzedelmesen a mai napon. Halleluja!


TOVÁBBI TANULMÁNYOK: Máté 6:34

Változás

Készítette: Krisztus Szeretete Egyház

Mert Krisztus Jézusban sem a körülmetélkedés, sem a körülmetéletlenség nem használ semmit, hanem az új teremtés.
- Galata 6,15.

Mert (most már) sem a körülmetélkedésnek nincs semmi jelentősége, sem a körülmetéletlenségnek, hanem (kizárólag) az új teremtésnek (az újjászületés és a Krisztus Jézusban, a Messiásban való új természet eredményének).
- Galata 6,15. (Amplified)

Az első, amit a dzoé az emberben elvégez az, hogy megváltoztatja a természetét. Megváltoztatja a szellemét. A dzoé új teremtménnyé teszi. Minden újjá lesz a belső emberében, vagyis a szellemében. Amit ennek az új embernek, vagyis új teremtménynek kell megtennie az az, hogy a belső emberének engedje át az irányítást. Amikor mi hívők átengedjük a szellemünknek az irányítást, Isten bennünk lévő életének engedjük meg, hogy irányítson minket. Az emberek meglátják Isten bennünk lévő életének hatásait. Meglátják a változásokat a szokásainkban, a viselkedésünkben, beszédünkben és így tovább. A bűnözőkből törvénytisztelő állampolgárok lesznek. A tolvajból becsületes ember. A részegesből józan életű. A prostituált erkölcsössé válik. Nincs reménytelen eset! Amikor ez a a dzoé-élet kerül az emberbe, egy újfajta szeretet — az agapé — tölti be. És ha a hívő megengedi, hogy ez a szeretet uralkodjon felette, megsemmisíti a családi viszályok okát: lerombolja az önzést.

Megvallás: Én új teremtmény vagyok. A szellemem részesedett Isten életéből és természetéből. Isten maga a szeretet. Megengedem, hogy az Ő élete uralkodjon felettem, hagyom, hogy az Ő szeretete uralkodjon felettem.
Kenneth Hagin:Hitünk tápláléka

Hogy mondjam el