2013. június 9.

Jézus hív: Gyere Hozzám!!

Készítette: Jézus Szeret Téged

Jézus mondja
Egyedül vagy?- Ott vagyok veled
Nincs kihez szóljál?- Beszélgess velem

Nem tudsz aludni?- Imádkozzál ... Fáj a magány?- Hagyatkozz rám.
Nincs ki szeressen?- Szeretlek én
Bántanak, megszólnak?- Megértelek én 

Elhagyott mindenki?- Én veled vagyok.
Beteg és fáradt vagy?- Gyógyítód vagyok.
Hozzám jöhetsz, amikor érzed Nem bírod tovább, nehéz az élet
Hozzám jöhetsz, én mindig várlak.
Szívem ajtaja feléd kitárva.
Fontos vagy nekem, nagyon szeretlek 
Meghaltam érted ott a kereszten
Ne hordozd tovább egyedül a bajod
Keresztem alatt lerakhatod.
Add kezedet- fogom erősen Add szívedet- tisztítja vérem
Add életed, s érte cserébe Örök életet adok neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.